Bach: "Xbox kommer gå med vinst 2008"

Robot
Bach: "Xbox kommer gå med vinst 2008"
Medlem
Bach: "Xbox kommer gå med vinst 2008"

Tror inte dom kommer tjäna så mycket mer än vad dom gjorde när GoW kom.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Inaktiv
Skrivet av Boomer:

Tror inte dom kommer tjäna så mycket mer än vad dom gjorde när GoW kom.

Har inte med det att göra, 2008 är första gången som Xbox verksamheten i över åren tjänat tillbaka allt som de har förlorat på säljandet av konsoller marknadsföring etc.

Vilket är kul, kanske gör dem lite mindre giriga med marketplace

Medlem

Menarde att de då kommer tjänamer än det kostrar att producera konsolen eller att de då tjänat in de enorma summor de satsat på konsolmarknaden?
Hur som helst ser MS och Nintendo väldigt starka ut denna generation. Hoppas bara att Nintendos storspel inte helt konkurerar ut 3:e-parts-spel som med N64.


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem

tror inte att priserna på marketplace kommer sjunka utan snarare att licenserna för att tillverka spel till xbox 360 kommer sjunka och därmed förhoppningsvis billigare spel


signatur

-| Spel ska köpas inte stjälas |-

Medlem

Billigare spel? Tror knappast det, så länge Xboxens försäljningssiffror inte har sjunkit till väldigt låga siffror kan jag tänka mig att de börjar sänka priset på spelen för att försöka öka försäljningen på nytt.


signatur
Inaktiv

han kan talla sanning, spelen kanske blir billigare och dvs folk köper en 360 för att ha billiga spel. Ja köpte min för att nästan alla spel ja gillade kom dit.. Live marketplace... Hmm..


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

det som händer är nog att en 360 kan tänkas sänkas i pris o/


signatur

R.I.P The_maxx

1
Skriv svar