Trailer från Vista-versionen av Halo 2

Robot
Medlem
Trailer från Vista-versionen av Halo 2

Seriöst vad dåligt gjord den trailern va. Så Halo2 ska bara komma till Vista? :\


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Pansarknekt

Hmm, fick inga hypekänslor alls här. Och om det kommer det bara till vista så understryker det hur fula microsoft kan vara.


signatur

Ooooh the drama!

Medlem

snacka om att göra allt för at försöka få folk att köpa vista för att kunna spela halo 2.
känns så B.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Jag fick ett plötsligt sug efter att köpa ett operativsystem för 2500:- för att spela ett överhypat FPS från 2004.

Medlem

"Featuring 2 new maps!"
WOW!

Jag hade nog köpt det ifall det inte krävde vista iofs. Gillade ettan. Skön stämmning, och grafik e ju inte allt som räknas.

Medlem

Har redan beställt en ny dator med Vista och xbox-live har jag redan så jag ska köra det iaf...
Det blir förmodligen inte hälften så coolt som QW:ET men jag har kört det mycket på xboxlive och blir det lika kul till Pc så kommer det att bli bra. Men inget man skulle köpa vista för annars...

Medlem

Blir ett köp när väl Vista blir aktuellt, enbart för storyn. :]

Medlem

tur att man har kört det på xbox då, så att man slipper updatera till vista än.

Medlem

Grafiken blir mer stabil & med bättre textures! Men jag vet inte om jag kmr att köpa Windows vista för det... min kompis har det och jag har testat många av mina spel på hans dator, det funkar inte lika bra som på Win XP. Men, men vista blir bättre o bättre med tiden.

Maybe In furture...


signatur

- "det är nu säkert att stänga av datorn"

Medlem
Skrivet av Kebban8:

Grafiken blir mer stabil & med bättre textures! Men jag vet inte om jag kmr att köpa Windows vista för det... min kompis har det och jag har testat många av mina spel på hans dator, det funkar inte lika bra som på Win XP. Men, men vista blir bättre o bättre med tiden.

Maybe In furture...

Stabil grafik? :D... Jag tyckte då att allt hackade i trailern..inte fan var det "stabilt" iaf haha...

JA 2 nya banor wow! Samtiddigt som de visar baneditorn innan dess haha då bör de ju kunnat skapa lite mer än två extra banor känns det som men de verkar inte sattsa nåt alls på det spelet utan vill få in extra pengar bara. Känns på trailern att spelet är bara ett bagage som kan säljas på nytt i annan förpackning...

Medlem

Gillade också etten. Klart man köper tvåan!

Medlem

Halo2 är för mig totalt ointressant, särskillt när 3:an är på väg...


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem
Skrivet av mullins:

Blir ett köp när väl Vista blir aktuellt, enbart för storyn. :]

Ye storyn är ganska bra i 2an imo, roligast att spela som Arbiter


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

1
Skriv svar