Se Transformers: The Game-trailern

Robot
Medlem
Se Transformers: The Game-trailern

Animationerna när de sprang var riktigt fula, och designen var helt öde


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

"Transformers, more than meets the eye!~"


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Förstår inte varför de har en ny design på robotarna, ser spretigt och rent sagt förjävligt ut.

Pansarknekt
Skrivet av asdf2:

Förstår inte varför de har en ny design på robotarna, ser spretigt och rent sagt förjävligt ut.

Jupp tänkte samma sak även när jag såg filmtrailern. Dom e lite mer "anime" nu typ. Inget fel med det om man inte varit transformers geek när man va liten. Spelkonceptet verkade dock riktigt roligt. Behövs fler spel med feta robotar tycker jag särskilt sen mechwarrior went ape. Hoppas grimlock e med, han va min favorit i serietidningen!


signatur

Ooooh the drama!

Medlem

asdf2 & Deftune:

Jag är också från G1 generationen, var lite skeptisk i början också när man såg trailen för första gången till filmen, lite svårt nu att se vem som är vem, förutom Prime som identifieras av färgerna.

Men jag välkomnar nu den nya designen, dom ser lite mer skräckinjagande ut istället för att ha den gamla G1 verisonen som baserats på enbart en massa ihop byggda fyrkanter *enligt tecknarna själva*.

Filmen kommer antingen va världens största flopp eller den tungaste rullen som gjorts i hollywoods historia.

Spelet kommer nog va med 98% sannolikhet en flopp, men spelar ingen roll, kommer köpa det för mitt nostalgiska del av hjärnan har tagit över mitt logiska

Medlem

Spoiler måste man väll säga för dem som inte sett genaration 1 avsnitten, men rätt så skön..

http://www.youtube.com/watch?v=8nST3Yhyi8Y&mode=related&searc...

1
Skriv svar