Windows XP-drivrutiner från Nvidia

Robot
Windows XP-drivrutiner från Nvidia
Medlem
Windows XP-drivrutiner från Nvidia

Som bonus har det också släppts nya beta-drivrutiner till Vista :D.

http://www.nzone.com/object/nzone_downloads_rel70betadriver.h...

Medlem

Hurra


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

bah när fan kommer det för 7 serien?

Medlem

bra jobbat Nvidia! Hoppas det blir betydande förändringar!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Ozo
Medlem
Skrivet av Nvidia:

Product Support List Windows XP 32-bit ? 158.22

GeForce 8300 GS
GeForce 8400 GS
GeForce 8500 GT
GeForce 8600 GT
GeForce 8600 GTS
GeForce 8800 GTS
GeForce 8800 GTS
GeForce 8800 Ultra

GTX då? ;o

Medlem

Lung Ozo, GTZ är fixat också, jag har testat 158.22 nu ett tag och jag kan bara säga BIG LOVE! De har äntligen gjort att jag kan spela ArmA igen! Alla med GTX kort eller GTS och vill spela ArmA kan äntligen pusta ut, nu kan man spela spelet på högsta inställningar och en bra framerate! TACK NVIDIA!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av Ozo:
Skrivet av Nvidia:

Product Support List Windows XP 32-bit ? 158.22

GeForce 8300 GS
GeForce 8400 GS
GeForce 8500 GT
GeForce 8600 GT
GeForce 8600 GTS
GeForce 8800 GTS
GeForce 8800 GTS
GeForce 8800 Ultra

GTX då? ;o

Med tanke på att GTS står två gånger så tror jag att dom skrivit fel. Nå fler drivrutiner till Geforce 7 för XP har man tappat hoppet för nu

Medlem

Också en aning besviken på att det inte kommer några 7x-drivare. Men men, på THG mumlas det om att ATis nya kort ska komma i slutet av månaden. Kanske dags att byta tillverkare igen

Medlem

Nån som provat de nya drivrutinerna i BF 2142 om det blivit nån skillnad eller bättre frame i spelet??

Medlem

Ja jag har ett ATI-kort men jag kan ju inte annat än tycka det är konstigt att de inte släpper några nya drivrutiner till sina gamla kort till XP, alla nya spel som släpps kommer ju introducera nya problem och senaste de släppte en var i november, det är ju ett halvår sedan!

1
Skriv svar