Första bilderna från Postal 3

Robot
Medlem
Första bilderna från Postal 3

Längtar så sjukt mycket ! Postal 2 var oerhört roligt

Medlem

ser sexigt ut, å vad än moraltanterna säger så kan det säkert bli ett kul spel

Inaktiv

Aha!

Små bilder, men det lilla man såg av miljön såg trevligt ut.

Medlem

En sak är säker, det blir spännande att se hur långt de kommer/vågar att gå den här gången. 8)

Medlem

alla spel borde ha en kattljuddämpare...

Medlem
Skrivet av vidde:

alla spel borde ha en kattljuddämpare...

Fan heller.. :'(


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av vidde:

alla spel borde ha en kattljuddämpare...


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Visst spelet var kul i små mängder, blev tröttsamt till slut att pissa på folk osv..

Inaktiv

Tihih, runnning with scissors är som spelbranschens punkare. På ett positivt sätt givetvis.

Medlem

De två första var ju kul i 15min.. varför skulle vi vilja ha samma dynga igen?

eller det kanske är lite mer indept denna gång?

Medlem

Är säker på att jag sett andra bilder från det...
EDIT: Hittade, det var de där bilderna jag hade sett och de är ifrån en tidning, därav storleken.

Inaktiv

Det enda som sög hårt i Postal 2 var de små zonerna och de långa laddningstiderna. Hade grymt kul med det spelet annars.

QRT
Medlem

Haha då blir det dokumentär på tv4 igen då

Medlem

Ojoj, kan vi vänta oss samma ramaskri som med tvåan måntro?


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

Den här spelserien handlar mindre om spelets kvalitet och mer om yttrandefrihet och att ifrågasätta rådande censurregler. Ruskigt uppfriskande fläkt att några inte räds moralpaniken och vågar testa gränserna. RWS kämpar för spelares rättigheter och vi är alla skyldiga dem vår djupaste vördnad.

Medlem

Jiiiippiiiii!
Jag har så saknat att få meningslösa uppdrag som att springa runt och handla mjölk samtidigt som man har möjlighet att kissar och tända eld på totalt inteligensbefriade grafiska gubbar. Hur har världen kunna klara sig utan en uppföljare till detta välgjorda och meningsfulla spel.......

Medlem

OMG, våldspelschock!

Medlem

wow - bilder på några hus.

Medlem

Inget speciellt


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Woh, börjar närma sig. Börjar redan bli hypad inför release


signatur
Medlem

sweet asscandy

Medlem

Dessa spelen är ju inte ens gjorda med glimten i ögat och är nog enda gången jag håller med moraltanterna. Spelen är bara störda...


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Inaktiv

Mjo alltså helt störda, bara jag borde få spela dom, för jag hade faktiskt mycket kul med Postal 2
Men ändå tycker jag faktiskt att det skulle vara bäst om dom förbjöds ;S

Medlem

RostarN: Så du tycker att det är staten som ska bestämma vad som är okej för dig och mig att spela?

Medlem

Jag tror knappast de för någon slags kamp mot censuren, de vill bara göra chockerande/roliga spel och tjäna pengar på dem. Själv tycker jag de är ganska meningslösa (jag gillar inte speltypen öht ) och jag lutar nog åt wardancer's håll. Skulle det vara spel jag gott klarade mig utan skulle det vara Postal samt propagandaspel.

Censur är ju dock en helt annan fråga. Jag är den förste att säga att jag inte gillar en del censurer man sett genom tiderna, men en del produkter är bara sjukt meningslösa från början.

Medlem
Skrivet av asker:

Den här spelserien handlar mindre om spelets kvalitet och mer om yttrandefrihet och att ifrågasätta rådande censurregler. Ruskigt uppfriskande fläkt att några inte räds moralpaniken och vågar testa gränserna. RWS kämpar för spelares rättigheter och vi är alla skyldiga dem vår djupaste vördnad.

Eller så är det bara så att de inte kan göra spel och försöker sälja på chock-effekten istället... Jag skulle iaf tänka mig väldigt länge för innan jag påstod att de "kämpar för spelares rättigheter".

Medlem

Jag har bara provat Postal 2 Demo. ^^

Medlem

Oavsett vad RWS må ha för bakomliggande syfte - förmodligen handlar det bara om pengar - är det ändå Postal-spelen som testar gränserna, och det är det som är det viktiga. Det handlar inte om att Postal-spelen är meningslösa/alldeles för hemska och därmed kan förbjudas, utan själva poängen är att det är upp till var och en att bedöma huruvida de är meningslösa/alldeles för hemska eller ej. Inte någon annan.

Samma sak med rockmusik, splatterfilmer, dödsmetal, whatever. Det har alltid funnits kulturyttringar som vissa delar av samhället (eller en majoritet i samhället) ansett vara skadliga och velat förbjuda. William Burroughs bok Naked Lunch på 60-talet, Motorsågsmassakern på 80-talet, Postal nu på 2000-talet.. bara några exempel bland många. Same story.

Medlem

MY GOD! Detta spel kommer aldrig att nå ut till butikshyllorna, då blir jag förvånad...


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

123
Skriv svar