Första bilderna från Postal 3

Medlem

Vågar man erkänna att man råkade klara av spelet alla dagar?


signatur

Retro.

Medlem

Postal 2 var inte våldsammare än man själv gjorde det

oan
Medlem

ooh
i want to kill annoying cheerful people now!

Medlem
Skrivet av Golvis:

Vågar man erkänna att man råkade klara av spelet alla dagar?

haha, ja då är du en fullbordad mördarmaskin...det anser iaf DR.Phil enligt den senaste massakern i usa....


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

And here we go again...

Jag gillar verkligen varje gång det skrivs om postal på FZ. Folk spyr galla över postal 1 och 2! Men skit i och spela det då. Hur jävla svårt kan det bli. Ta era moraltantåsikter och dra till... ja sånna ord får man nog inte använda här i FZ forum.

Det är ingen som tvingar dig att springa runt i postal och pissa på folk, tända eld på dem eller ens röra en annan "NPC" "fiende" whathever. Men en del har väldigt svårt att fatta det tydligen. Det handlar ju faktiskt om humor, och gillar man inte den humorn. Låt bli då!

Mer postal åt folket!


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Helvete, jag läste det totalt fel och trodde det var 3 skärmdumpar från Fallout 3

Medlem
Skrivet av Lord Ahriman:

Postal 2 var inte våldsammare än man själv gjorde det

en som har fattat i alla fall


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

SÅ JÄVLA NAJS!
Hoppas man kan köra bil, så kan man mosa människor och grejjer.
Hoppas också att dom gjort gibbingen bättre, typ värre än Soldier of Fortune II alltså.

Skulle vara ultimat att ha ett spel som var en blandning av Postal, GTA, Carmageddon och dessutom ha SoF II-gibbingen och sedan använda sig av Unreal III-motorn.

Sen får ni ju inte glömma att DET KOMMER EN POSTALFILM SNART
http://www.postal-the-movie.com/

Inaktiv

Alltid lika lustigt; ramaskri från moralsamhället när spel som Postal kommer på tal.
Man förfasas över det omotiverade våldet samt andra ruskigheter som nakna kroppar och hemska droger. Spel med sunt motiverat våld är dock mycket bättre: skjuta, hugga och mörda med syfte.
Och vid sidan av detta smyger sig spel som t.ex. Defcon förbi:
Tryck på en knapp och atombomba ihjäl 9M civila Londonbor.
Är det moraliskt sett mer acceptabelt än att elda upp ett dussin musikanter med bensin?

Postal 2 var en spännande ide, men tyvärr ett riktigt skitspel.

Medlem
Medlem

En av de roligaste aspekterna med Postal-spelen är ju att vifta dem i ansiktet på moraltanterna och "finsmakarna" och se dem flippa ur. Har alltid gillat Postal 2, då det lät mig vara precis hur jävlig som jag själv valde.

Förhoppningsvis blir Postal 3 ännu mer grafiskt och med fler möjligheter att begå alla de inhumana handlingar som jag aldrig skulle kunna begå på riktigt.

Lite ironiskt är det att samma personer/"finsmakare" som t.ex. hyllar filmer som A Clockwork Orange rackar ner på Postal. Hur stor skillnad är det egentligen, i grunden?

Medlem
Skrivet av Lord Ahriman:

Postal 2 var inte våldsammare än man själv gjorde det

Hehe precis. Man kan klara spelet utan att använda våld och vapen. Så våldsamheten i Postal 2 var mer en reflektion på hur sjuk i huvet människor egentligen är.

Min husgud George Carlin summerade det bäst tror jag

"human beings are interesting animals, we are the only species that kills for pleasure. We are also the only species that have sex with our dead, a mouse will do alot of sick things, but never have sex with a dead mouse"

Så alla moraltanter som säger att Postal 2 är våldsamt bevisar bara hur depraverade dom själva är.

Personligen så kunde jag inte sluta skratta då jag slängde lite bensin på en gubbe i Postal 2, sen tände på och pissade på han för att släcka, skrattar bara jag tänker på det.

Medlem

lite små bilder men a fan ser mysigt ut. men inget uber speciellt.
Hoppas det blir lika roligt som 2:an me alla påhopp på dumma kändisar och moral tanter och bizarra uppdrag poastal Ftw!

Medlem

Det roliga är att det är all den moralpanik som media och diverse personer skapade som gör det möjligt för dem att släppa en 3'a.

All den uppmärksamhet Postal 2 fick skapade enorm Hype kring hela Postal grejen.

Så till er som höll på och predikade emot Postal 2 och nu kommer börja predika emot Postal 3, ni har bara er själva att skylla.

OnT: Kul med en 3'a, ska bli kul att se om de lyckas skapa lite schysstare layouter på miljöerna så man slipper all denna laddningstid.

Mellanare


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

Inaktiv

Hoppas dom fixar laddningstiderna. I tvåan vad de smärtsamt jobbiga.

Medlem

Håller me, 2an var kul i en kvart eller nåt. När man pissat klart, o tänt eld på folk 10 ggr så är det inte så himla kul längre. tyvärr så sög resten.


signatur

Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.

Medlem

Ser bara Postal som ett spel för att provocera de arga moraltanterna att bli ännu argare, vilket är rätt onödigt.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Postal 2 ägde fan, hoppas trean blir bättre eftersom som sagt, tvåan höll inte så länge^^.

Medlem
Skrivet av nudelsdesign:

And here we go again...

Jag gillar verkligen varje gång det skrivs om postal på FZ. Folk spyr galla över postal 1 och 2! Men skit i och spela det då. Hur jävla svårt kan det bli. Ta era moraltantåsikter och dra till... ja sånna ord får man nog inte använda här i FZ forum.

Det är ingen som tvingar dig att springa runt i postal och pissa på folk, tända eld på dem eller ens röra en annan "NPC" "fiende" whathever. Men en del har väldigt svårt att fatta det tydligen. Det handlar ju faktiskt om humor, och gillar man inte den humorn. Låt bli då!

Mer postal åt folket!

AMEN!:)


signatur

Submission is for the weak

Medlem
Skrivet av FL3JM:

Sen får ni ju inte glömma att DET KOMMER EN POSTALFILM SNART
http://www.postal-the-movie.com/

Tror nog de flesta vill glömma Postal-filmen, inte bara för att det är svårt att göra en bra handling till den, utan även för att det är vår älskade Uwe Boll som regisserar filmen.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Gör man floppar hela tiden så kan en film på något magiskt sätt bli någonting.

"Ladies and gentlemen, boys and girls, stop the presses! This is why, as tempting as it may be, you do not give up on a film maker. Uwe Boll has made a good movie. This is not a joke. This is not a test of the emergency broadcast system. This is honest to god truth. Postal is not merely competent. It’s not just okay. It is brash, bold, smart when called for and stupid when required and - most importantly - it is frequently and intentionally laugh out loud funny."

Inaktiv

Laddningstiderna var inte alls farligt långa efter patchen. Ser fram emot 3:an.

Hoppas man kan vålda i trean!! .. fy-f-n va coolt!!tänk att få lemlästa familj.. föräldrarna framför barnen och sedan vålda dem.. åååhhh!
sen snittar man ihjäl dom med div coola verktyg!!

hahahaha!

Åhhh kan knappt vänta detta!! hoppas det finns mer djur att plåga!! ..vill ha ett helt ZOO som man kan springa runt o plåga slakta djur hela dagarna.. ..kommer f-n skolka när detta spel kommer.. !!

:up::heart::up::heart::up:


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem
Skrivet av swe.-SiOUX-.swe:

..kommer f-n skolka när detta spel kommer.. !!

Bara den kommentarten talar ju om hur gammal du är och hela ditt inlägg beskriver ju även vilken mognadsgrad du upnått! Jag skulle nog rekommendera dig att vända dig till skolans psykolog. Innan du spelar postal 3 och dödar alla dina klasskamrater.

Stick o brinn i postal 2 istället för att skriva sånt omoget trams!


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Skrivet av nudelsdesign:
Skrivet av swe.-SiOUX-.swe:

..kommer f-n skolka när detta spel kommer.. !!

Bara den kommentarten talar ju om hur gammal du är och hela ditt inlägg beskriver ju även vilken mognadsgrad du upnått! Jag skulle nog rekommendera dig att vända dig till skolans psykolog. Innan du spelar postal 3 och dödar alla dina klasskamrater.

Stick o brinn i postal 2 istället för att skriva sånt omoget trams!

stfu! j-vla moralkärring!!.. "mognadsgrad" :crazy:
jag quotar andman..

Skrivet av andman:

..kan förbjudas, utan själva poängen är att det är upp till var och en att bedöma huruvida de är meningslösa/alldeles för hemska eller ej. Inte någon annan.

så sluta jiddra.. bara för att jag gillar att görta lite specilla saker så betyder det inte att jag skulle våga göra det i verkligheten.. jeez..

Ok,.. det var en liten grj med Pappas startpistol och grannes feta katt .. men men ..våldta ..hallå ..det är ju bara coolt i spel ju!.


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Inaktiv

Nu vet vi alla redan vad swe.-SiOUX-.swe tycker om Postal-spelen från alla de andra trådarna.

Spoiler: "Förbjud!"

Tragiskt...

Skrivet av swe.-SiOUX-.swe:

Åhhh kan knappt vänta detta!! hoppas det finns mer djur att plåga!! ..vill ha ett helt ZOO som man kan springa runt o plåga slakta djur hela dagarna.. ..kommer f-n skolka när detta spel kommer.. !!

Nu vet jag redan att du inte har spelat Postal 2, men det fanns faktiskt ett ZOO med ett par elefanter som man kunde elda upp eller spränga i bitar.

Medlem

Save a tree, BURN A BOOK!

Skrivet av Loading:

sweet asscandy

sött rövgodis?


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem
Skrivet av swe.-SiOUX-.swe:
Skrivet av nudelsdesign:
Skrivet av swe.-SiOUX-.swe:

..kommer f-n skolka när detta spel kommer.. !!

Bara den kommentarten talar ju om hur gammal du är och hela ditt inlägg beskriver ju även vilken mognadsgrad du upnått! Jag skulle nog rekommendera dig att vända dig till skolans psykolog. Innan du spelar postal 3 och dödar alla dina klasskamrater.

Stick o brinn i postal 2 istället för att skriva sånt omoget trams!

stfu! j-vla moralkärring!!.. "mognadsgrad" :crazy:
jag quotar andman..

Skrivet av andman:

..kan förbjudas, utan själva poängen är att det är upp till var och en att bedöma huruvida de är meningslösa/alldeles för hemska eller ej. Inte någon annan.

så sluta jiddra.. bara för att jag gillar att görta lite specilla saker så betyder det inte att jag skulle våga göra det i verkligheten.. jeez..

Ok,.. det var en liten grj med Pappas startpistol och grannes feta katt .. men men ..våldta ..hallå ..det är ju bara coolt i spel ju!.

ja man kan ju undra....


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem
Skrivet av Fenix:

Save a tree, BURN A BOOK!

Skrivet av Loading:

sweet asscandy

sött rövgodis?

DET är humor


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Skrivet av teX:

Nu vet vi alla redan vad swe.-SiOUX-.swe tycker om Postal-spelen från alla de andra trådarna.

Spoiler: "Förbjud!"

Tragiskt...

Sorry to disapoint you ..jag är omvänd nu! Helt såld på såna här grejer nu och fattar varför jag var så trångsynt förut och bablade om moraliska värderingar och sunt förnuft osv.. sjukt hur det blir ibland men jag har tänkt om och börjat se allting ur bara mitt eget perspektiv dvs. hur detta påverkar mig ..skiter väl i alla andra..det är ju deras ansvar??!! ..haha ja ja...

Fattar egentligen inte varför inte mer bolag som UBI eller EA tar tag i detta på allvar så att vi kan ge denna spel genre helt eget namn.. inte "FPS" utan något mer symboliskt, Postal är ju inte bara en shooter.. det är ju så mycket mer och det är det som tilltalar mig.

Jag har stora förhoppningar på trean.. hoppas dom tar det stora steget nu och så man kan göra vad man vill.. troligen inte eftersom dom vill ju säkert göra en 4'a. Men kanske lite mer som C&C med film sekvenser som är riktiga människor & djur ...alltså riktiga smutt filmer.. f-n va coolt!.
:heart:


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

123
Skriv svar