Tech-demo av Fallout 3/Van Buren släppt

Robot
Medlem
Tech-demo av Fallout 3/Van Buren släppt

Orka spela ett demo av ett spel som aldrig kommer att göras (i alla fall inte på samma sätt).

Inaktiv

Du orkade kommentera iaf...

Hursomhelst, ska testa demot när jag kommer hem.

Medlem

Nice, skall testas.

Inaktiv

Jag är för lat för att testa demon. Screens någon?


signatur

War never changes.

Inaktiv

Filmen de lade upp för några dagar sedan består av klipp från detta teknikdemo.

Inaktiv

eller så är det intressantare att spela en demoversion av ett spel som aldrig kommer släppas, framförallt om man dyrkade de tidigare titlarna i serien

Medlem

Efter att ha testat detta så blev man ju bara ännu mer ledsen för att vi inte kommer få se ett fallout 3 av black isle. Känns som att de skulle lagom modernisera serien utan att göra allt för stora förändringar, något enligt mig som skulle bli perfekt.
Nåja så länge man inte lyckas bli miljardär så man kan köpa sig licensen + hyra personer som varit med och skapat fallout 1 och 2 så får man väl försöka överleva förlusten

Medlem

Mina tips är tydligen heta nuförtiden!

Demot crashade dock två gånger för mej efter bara någon min

Medlem
Skrivet av teX:

Du orkade kommentera iaf...

Man blir ju bara frusterad av att testa det.

Medlem

Najs... Hoppas det funkar till skillnad från Fallout 1 och 2 på windows XP...


signatur
Inaktiv

Vad menar du? Fallout 1 och 2 fungerar utmärkt på Windows XP.

Inaktiv

"the Van Buren boys" hehe, bra avsnitt i Seinfeld iaf

Inaktiv

Lite mer info:

Skrivet av J.E. Sawyer:

The demo was a segment of what was going to be the F3 tutorial. The tutorial was supposed to be an "educational film" called "After the Bombs Fall: Moving into Your New Vault". In it, you played a young woman who comes home with her brother to find that her parents were wasted by Commie insurgents. The bombs are starting to fall, and you and your brother have to make your way to a vault with the help of GMC Cpl. Armstrong. It would have taught you how to move, look at your character sheet, use the world map, fight, etc.

The segments in the demo are the last two portions of the tutorial, obviously with the "real" F3 Protagonist-type character instead of vault younglings.

Pansarknekt

shit borde aldrig testat detta. Har värsta suget efter mer....


signatur

Ooooh the drama!

Inaktiv

Borde inte detta släppas som "open source" och göras klart


signatur

Japp, jag är skitkass på att stava, hoppas att du kan ha överseende med det :-)

Medlem

Snacka om att folk är rädda att bethesda ska misslyckas..
Visst, jag har mina tvivel, det är mycket som ska till för att fallout fansen ska bli nöjda.

Men så vitt jag vet så har bethesda ändå stora möjligheter att lyckas. Jag menar, dom har ju bättre finansiering. Dom har sagt att spelet absolut inte ska släppas förns dom är helt nöjda. Sen med en sån gigantisk community som matar dom med fakta om hur spelet exakt ska se ut. Så länge dom själva spelar igenom spelen och lyssnar på fansen så ska dom inte kunna misslyckas.

1
Skriv svar