LittleBigFramtidshopp

Redaktör
LittleBigFramtidshopp

Framtiden ljusnar! Min inte alls spelintresserade sambo slängde i går ett längtande öga på 360:n och sa...

- Har du inget roligt spel?

En kommentar jag längtat efter. Tyvärr kan jag inte ge det hon vill ha. Damen längtar efter #LittleBigPlanet, hushållet har ingen PS3:a. Jag har recensionsspelat det ett par veckor och lånat hem maskinen över helgerna. Eftersom hennes definition av "roligt spel" är knuten till en viss italiensk rörkrökare var jag synnerligen tvärsäker på att denna moderna plattformare skulle gå hem. Vilket den uppenbarligen gjorde, och då ökar chansen att få in ett PS3-köp i den ekonomiska planeringen. Fast då krävs förstås att spelet köps samtidigt. Men det känns rätt givet - läs varför på FZ inom väldigt kort.

Just ja, Stockholmsflytt inom kort också. Har fått en lägenhet i charmanta... Rotebro. Men, ett sjönära förstahandskontrakt betyder att jag äntligen får slagga i egen säng varje natt (har veckopendlat i nära två år) utan krav på att jaga nytt kontrakt inom x månader. Möjligen kommer jag sakna nätterna på femton skitiga kvadratmeter (vissa säger tretton) på luftmadrass med @Raging Ronin eminenta @Mats Nylund. Eller inte.

#blogg


signatur
Medlem
LittleBigFramtidshopp

Om nu spelet måste köpas samtidigt, så varför inte denna bundle: [http://www.webhallen.com/prod.php?id=91876]


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

inte en dålig idé AkirA har!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Jag kommer ihåg när vi sov på de där femton skitiga kvadratmeterna tillsammans! Jag blödde i en vecka efteråt (av skoskav)!

Redaktör

Det kan ha varit tretton kvadratmeter, mind you! Och vi var ju bara två pers, behövdes inte ens konsistensfett för att få in oss i lyan.

PS3-bundle med LBP frestar en del. Fast PS3 finns på jobbet och hemma gäller fortfarande tjockteve. Men om frugan tjatar så...


signatur
1
Skriv svar