Nytt från Fallout 3 om en dryg månad

Robot
Inaktiv
Nytt från Fallout 3 om en dryg månad

Är skeptisk men vi får se hur det blir.

Dömer man Betheda utifrån deras tidigare spel så kommer de misslyckas att återskapa Fallout 3 på ett rättroget sätt.

70% chans att Fallout 3 blir Elder Scrolls 5: Post Apocalypse Edition.

Medlem

Black Isle Studios är fortfarande obesegrade när det gäller bra RPG spel.

Men jag spelet tala för sig självt, man kan i alla fall hopas.


signatur

It is a mistake to think you can solve any major problems just with potatoes.

Medlem

Instämmer helt. De har helt klart en chans eftersom vi inte vet nånting om spelt ännu igentligen.

Oblivion är så grymmt snyggt, kommer bli underbart att få världen så detaljerad.
Men grafik är långt ifrån det viktigaste i ett bra spel.

Tänk Baldur's Gate i Oblivion, lika djup men med modern grafik... mums

Medlem

Ååååh, en hel månad för 15sekunders material?

Medlem

Den som lever får se. Men att göra nyhet om en nyhet är rätt lamt. Hype när den är som värst.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv

Blirdet FPS rollspel? Nån som vet?


signatur

A-64 X2 5000+ - 2GB DDR2 - NVIDIA GeForce 7900 GTX - HD 800GB SATA RAID - Creative Sound Blaster X-Fi 7.1 - 24" TFT Widescreen

Inaktiv
Skrivet av Bethesda's Community Manager Matt "GStaff" Grandstaff:

We've updated the Fallout site with a countdown to the release of the Fallout 3 teaser trailer. On the site you'll find concept art we created in conjunction with noted concept artist Craig Mullins, as well as a streaming version of the Fallout 3 title track. We hope you like it.

We'll be updating the site weekly with new art as we approach the release of the teaser.

Ett titelspår som luktar Jeremy Soule lång väg istället för något 50-talsaktigt?

Jo, inte för att 50-talsaktigt grejs vore något krav då Fallouts egna domedagssoundtrack fungerar utmärkt, men det där var alldeles för pompöst. Luktar fantasy och episka strider på lång väg.

Men jag skulle ljuga ifall jag sade att det inte ska bli intressant att se exakt hur Bethesda gör det. Jag tror inte att de kommer att lyckas göra en värdig uppföljare, men ändå.

Medlem

Helt klart väldigt mycket intressant.

Gillar conceptbilden på officiella sidan samt bakgrundsmusiken till den. Hoppas stämningen i Fallout 3 blir sådär härligt mörk som i tidigare spel.

Medlem

Kan knappt vänta.
Har längtat så att få lite information om uppföljaren till mitt favoritspel!

Medlem

Jag tror på betashed, bara de släpper ett mer buggfritt spel än oblivion så blir jag glad...


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

Jaja, de ska få en chans att visa sin skapelse. Så det blir nog ett köp här


signatur

Snus är snus och mus är mus

Medlem

Utan tvekan kommer jag köpa detta - får hoppas det blir något bra av det också. Åtminstone skönt att se att saker och ting börjar hända!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Kanske... Kanske... Oblivion var ju inte sååå bra...

Det finns ett tech demo av Van Buren att tanka här

Inaktiv

ärligt talat är jag skeptiskt mot att de lyckas leva upp till de tidigare delarna

Medlem

Hoppas fan att dom inte gör ett PG-13 spel utan blod, svärdomar, knark och prostituerade.

Om dom gör det så tänker jag bojkotta spelet tills det blir billigare och man kan modda det med saker som gör Fallout till Fallout.


signatur

Den som vet vet.

Medlem
Skrivet av Earthscum:

Hoppas fan att dom inte gör ett PG-13 spel utan blod, svärdomar, knark och prostituerade.

Om dom gör det så tänker jag bojkotta spelet tills det blir billigare och man kan modda det med saker som gör Fallout till Fallout.

Förhoppningsvis går det i så fall att ställa in.
I de gamla spelen gick det att censurera.
Vet dock ej hur bra den funka.
Eller bra och bra. Förstör ju hela spelet men bra för dom små kanske.

Inaktiv

Det stora stödet för Bethesda skrämmer mej!


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem
Skrivet av SgtKelly:

Det stora stödet för Bethesda skrämmer mej!

huh?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Bra musik fast det inte är riktigt Fallout-igt.

Vad jag hört så blir det mature, förhoppningsvis med blod och "harsh language".

Vänta o se, ivrig till tusen o se

Medlem

Vi får väl se hur det hela blir. ^^

Medlem

Musiken passade då verkligen inte in på Fallout. Varför kan dom inte bara anställa Mark Morgan (som gjorde musiken till de två tidigare spelen) till att göra soundtracket?

Är förövrigt ganska skeptisk till huruvida Bethesda's tolkning av Fallout kommer att vara. Om dom nu lyckas med konststycket att helt misslyckas med stämningen, den mörka humorn osv så blir det då bojkott av Bethesda för all framtid.

Medlem

vet inte om detta räknas som offtopic, men det har släppts ett gammalt techdemo från van buren(uppföljaren till fallout 2 som black isle jobbade på innan de lades ner).

[http://www.nma-fallout.com/forum/viewtopic.php?t=35970]

Är tydligen väldigt buggit, men kan ju vara kul att testa ett spel som man aldrig kommer att få spela.

Edit: DOH! Detta var visst redan postat:$

Medlem

Om det här skall vara titelspåret, som jag tror jag läst någonstans, så tycker jag det funkar ganska bra. Jag fick med en gång en känsla av mörker, ilska och många sådanna elaka känslor. Tycker även det passar bra till det karga landskapet på bilden.

Medlem

O_O

Det är bara att vänta, ingen ide att skriva om det här.

Edit: http://fallout.bethsoft.com/

Vad FAN är det för musik?

Hollywood action skit?

Fan jag verkligen hoppas dom inte fuckar upp spelet totalt.

Vet inte om jag vågar spela det...

Medlem
Skrivet av djsteffo:

Om det här skall vara titelspåret, som jag tror jag läst någonstans, så tycker jag det funkar ganska bra. Jag fick med en gång en känsla av mörker, ilska och många sådanna elaka känslor. Tycker även det passar bra till det karga landskapet på bilden.

Det fick jag också, de första 10 sekunderna. Sen gick det över till något episkt som för tankarna till fantasy á Oblivion.

Fallout för mig är iaf mörk och "skitig" ambient.

Inaktiv

Är det inte vy ovanifrån blir det inte fallout. Allt ska va 3d 3d 3d så jävla trött på det, dom måste ju skilja sig lite från dom andra spelen.

Medlem

Jadu det där såg tyvärr inte särskillt lovande ut. Musiken var ju ett stort skämt och skulle enbart höra hemma i ett fantasy spel och verkligen inte i ett fallout spel. Nej tyvärr, trots att det må vara svårt och hemskt så är det nog bäst att vi alla inser att vi aldrig kommer få ett nytt fallout ( ett riktigt fallout iaf).

12
Skriv svar