Global Agenda tillkännagivet och filmat

Robot
Medlem
Global Agenda tillkännagivet och filmat

Ser hel coolt ut!

Medlem

Såg intressant ut, men man vill ju se lite mer ingame först.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Citat:

... i en smått futuristisk MMO-värld

I'm sold.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Ska alla leka framtidsspioner eller? Vill veta mer innan man uttalar sig men ser inget speciellt med spelet än så länge.

Medlem

Helt klart intressant.

Men man kan ju fundera på om inte själva scenariot är väldigt begränsande - skall alla spelarna vara spioner? Vore inte det ungefär samma sak som att alla spelarna i WoW bara kunde vara krigare? Nu är det ju säkert så att man kan välja olika inriktning på sin spion eller så, men ändå. Det är en stor begränsning.

Jag vet inte hur många spelare som krävs för att ett MMO skall gå runt. Men med den genren de valt så är det säkert mycket färre som är intresserade än för t.ex fantasy-genren som tillåter väldigt stor variation på temat.

De behöver nog ha ett eller två andra ess i kortärmen om de skall kunna hävda sig mot andra MMO och kunna locka till sig spelare.

Medlem
Skrivet av Wardancer:

Såg intressant ut, men man vill ju se lite mer ingame först.

det var in game eller in engien om man ska vara petig

jag hoppas mycket på detta spel. Kanske kan bli mitt första mmo spel


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

För renderande inengine filmer är inte så intressanta då det är gameplay jag skulle vilja se mer av för att se om det verkligen är intressant eller om det bara är EQ/WoW med sci fi vapen.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

1
Skriv svar