Film: Styrningen i Alien Syndrome

Robot
Medlem
Film: Styrningen i Alien Syndrome

nice snart måste man ju förboka eländet...om fz fortsätter med visa upp spelet

Medlem

wow, vad fult och tråkigt det verkade vara.

Inaktiv
Skrivet av moberg:

wow, vad fult och tråkigt det verkade vara.

wii är fult...spelar ingen roll vilket spel

Medlem

men sug.. jag trodde det skulle vara kontroller som typ.. shadow grounds, för att nämna en nyare titel, fast att wiimoten skulle agera mus och springa med nun-chuken, som en vanlig skoningslös top down-shooter, och lite coop på det. Såg det som givet tills började han lalla runt... bastards.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem
Skrivet av Jinx:
Skrivet av moberg:

wow, vad fult och tråkigt det verkade vara.

wii är fult...spelar ingen roll vilket spel

Tycker faktiskt inte att Prince of Persia är så otroligt fult.... visst, kanske inte i samma klass som ps3 skulle kunna få fram men det är inte fult


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

Kanske är det lite extra fult för att det utvecklas för PSP:n också? Hörde någonstans (så ta det inte som fakta) att de använder samma grafik i Wii-versionen som i PSP:n.

Fast jag tyckte ju att det här med kontrollerna gör det mer intressant. Grafiskt sett är det ju inget mästerverk.
Kul att speltillverkarna tänker till lite och verkligen drar nytta av Wiimoten och inte bara portar och klistrar på ett halvdant interface.

Inaktiv

kommer köpa det så som man gör med det mesta som kommer på Wii.
för man köpte inte Wii för grafikens skull, utan nöjet att kunna spela på ett helt nytt sätt,

själv så har jag mycke lättare att lira spel som call of duty 3 och splinter cell på wii än på 360.

att grafiken är sämre berör mig inte ett dugg,
spelglädjen jag får genom Wii är så mycke större än på 360, som man inte längre har kvar.

1
Skriv svar