Black Isles nedlagda Fallout 3 smygfilmat

Robot
Medlem
Black Isles nedlagda Fallout 3 smygfilmat

Doh :<

Det är väl något annat företag som håller på med Fallout 3 nu va?
Tror ändå inte det kommer bli nå bra, lär vara helt 3d om det kommer nu. Och jag gillar inte rpg spel som är helt 3d, vet inte varför :l

Medlem

dubbelt upp?


signatur

Before you criticize someone, walk a mile in their shoes. That way, if the person gets angry, you'll be a mile away, and have their shoes.

Medlem

såg ut som 1-2an fast i 3d mer eller mindre


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

Vill ha Fallout 3. Undra om det ens kommer att släppas någon sådan...


signatur

Fueled by coffee.

Medlem
Skrivet av Jonkan:

Vill ha Fallout 3. Undra om det ens kommer att släppas någon sådan...

http://fallout.bethsoft.com/

Medlem

Ser tråkigt ut


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Nyheten handlar om smygfilmning på själva spelet? Så förstår inte vad du menar. Black Isle jobbar redan på spelet.

Black Isle jobbade på spelet. Om du läser nyheten igen så ser du att det i texten nämns att Black Isle packade la ned sin verksamhet 2003. Filmen slutar oxå med "in memory of Black Isle".

Däremot har Oblivions skapare Bethesda köpt franchisen och jobbar på Fallout 3...

Medlem

Såg helt underbart ut jueh =(


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

helt underbart...helt underbart....

Medlem

såg ju LJUVLIGT ut!.. längtat som en jävla skogsmullegris till det här sedan jag föddes typ.. Fallout 2 är ju som bekant världens bästa spela alla kategorier.. mållös!.. tycker det såg bra ut!! samma gamla härliga fallout-anda.

Visst såg det bra ut. Och vi kommer aldrig att få det.

Medlem

Jag älskar dom gamla Fallout, men jag blev inte intresserad alls av det här faktiskt. Kankse lika bra att det inte kom ut. Såg mer andefattigt ut och samtidigt inte nyskapande i serien på något sätt alls. Nej, jag hade för mig att jag tyckte den här tredje delen i serien verkade bli så bra när jag såg screenshots förut men...

Medlem

Hur kan man ge negativa kommentarer om ett spel, baserat på en "smyg" film i ett vääääääääääääldligt tidigt stadium?


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Medlem
Skrivet av fanboy:

Hur kan man ge negativa kommentarer om ett spel, baserat på en "smyg" film i ett vääääääääääääldligt tidigt stadium?

Brist på insikt i vad tidigt stadium innebär, blandat med lite allmän okunnighet...

Hur som helst, det såg riktigt lovande ut... Black Isle RIP!

Medlem

Åhh... suck... varför blev det inte av..


signatur
Medlem
Skrivet av the wookiee:
Skrivet av fanboy:

Hur kan man ge negativa kommentarer om ett spel, baserat på en "smyg" film i ett vääääääääääääldligt tidigt stadium?

Brist på insikt i vad tidigt stadium innebär, blandat med lite allmän okunnighet...

Men håll käften "vet alltid bäst"-wookie, drygo. Vet mycket väl att det var ett tidigt stadium, men då är det väl ingen idé att ge kritik alls om man ska tänka så. "Hur kan man ge positiv kritik i ett tidigt stadium, omg"! Så klart man kan ge kritik redan i ett tidigt stadium vare sig det besannas senare också eller inte. Det jag var kritsk mot i EU3 t.ex. besannades åtminstone för mig. Jag är fortfarande lika kritiskt till utseendet på det spelet som jag var första gången

Medlem

R.I.P..
Nej justja, det fick det inte för Bethesda var tvungen att röra om i graven för att försöka sälja lite på iden..
Räknar med andra ord Fallout som dött nu.

Medlem

WOW!!! Man får väldans lust att spel Fallout igen. Det är roligt att se sådana här filmer ifrån nedlagda spel.


signatur

Iä! Iä! Cthulhu fhtagn!

Medlem
Skrivet av Cedric:
Skrivet av the wookiee:
Skrivet av fanboy:

Hur kan man ge negativa kommentarer om ett spel, baserat på en "smyg" film i ett vääääääääääääldligt tidigt stadium?

Brist på insikt i vad tidigt stadium innebär, blandat med lite allmän okunnighet...

Men håll käften "vet alltid bäst"-wookie, drygo. Vet mycket väl att det var ett tidigt stadium, men då är det väl ingen idé att ge kritik alls om man ska tänka så. "Hur kan man ge positiv kritik i ett tidigt stadium, omg"! Så klart man kan ge kritik redan i ett tidigt stadium vare sig det besannas senare också eller inte. Det jag var kritsk mot i EU3 t.ex. besannades åtminstone för mig. Jag är fortfarande lika kritiskt till utseendet på det spelet som jag var första gången

Du hänger upp dig på småsaker, som till exempel grafiken/interfacet/layouten i ett nedlagt icke-färdigutvecklat spel.

Kräver du på allvar att utvecklarna ska ha ett nyskapande och fullt utvecklat interface med under den tidiga delen av utvecklingsfasen, när inget av spelet ska visas upp för någon...?

Det var verkligen tidigt stadium, det mesta från filmen var saker från Jeffersonmotorn (bauldurs gate 3) som de bara satt en placeholder på.

Inaktiv

För den som vill läsa mer om Van Buren, alias Fallout 3.

Skrivet av Cedric:

Det jag var kritsk mot i EU3 t.ex. besannades åtminstone för mig. Jag är fortfarande lika kritiskt till utseendet på det spelet som jag var första gången

Provat med Theatrum Orbis Terrarum-modden?

Medlem

*sveper bort en tår ur ögonvrån*

nostalgi tripp man fick där


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem
Skrivet av KazikluBey:

För den som vill läsa mer om Van Buren, alias Fallout 3.

Skrivet av Cedric:

Det jag var kritsk mot i EU3 t.ex. besannades åtminstone för mig. Jag är fortfarande lika kritiskt till utseendet på det spelet som jag var första gången

Provat med Theatrum Orbis Terrarum-modden?

Den har jag inte sett tidigare, Det var verkligen mycket bättre till utseendet för min smak. Mer känsla, tack så mycket!

Medlem

Man blir lite lessen i ögat när man ser den

Mitt tips btw! ^^a

Inaktiv

det läckte en techdemo på detta 2002 ( tidigt 2003?) som visade upp motorn och också gav hints åt handlingen. Blev helt förkrossad när nyheten om nedläggningen kom.


signatur

... man will always be judged by the amount of alcohol he can consume and women, whether they like to admit it or not, will be impressed.

Medlem

Sådär ska ett Fallout se ut ... Betatesta software har inte en chans med sitt spel

Medlem

*Snyft* Vilka minnen...

Men varför i helvete sålde dom licensen ?
Det är ju bara typ gå i konkurs så är skulderna borta.
Sen starta upp igen med ett annat namn och göra klart Fallout 3.

Medlem
Skrivet av NeoWeo:

*Snyft* Vilka minnen...

Men varför i helvete sålde dom licensen ?
Det är ju bara typ gå i konkurs så är skulderna borta.
Sen starta upp igen med ett annat namn och göra klart Fallout 3.

Riktigt så enkelt är det ju nu inte.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av NeoWeo:

*Snyft* Vilka minnen...

Men varför i helvete sålde dom licensen ?
Det är ju bara typ gå i konkurs så är skulderna borta.
Sen starta upp igen med ett annat namn och göra klart Fallout 3.

Riktigt så enkelt är det ju nu inte.

Nej det vet jag ju men det är ganska vanligt.
Hursomhelst så är det en katastrof att dom inte behöll licensen under kontroll.

12
Skriv svar