Halo 3 visar upp sig

Robot
Medlem
Halo 3 visar upp sig

kanske jag som är grafik skadad men jag tycker att det inte är speciellt snyggt...


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

ser ut som en hottad halo2


signatur

Gamertag = PiGGe88swe
beroende av supreme commander

Medlem

Håller med redmac!

Medlem

Trevligt, trevligt.

redmac/radiuz: Sluta upp att jämföra allting med Crysis.

Medlem

Det var riktigt oimponerande.

Medlem
Skrivet av the wookiee:

Trevligt, trevligt.

redmac/radiuz: Sluta upp att jämföra allting med Crysis.

Antagligen har du missat, men Crysis tilltalar inte mig överhuvudtaget. Däremot gör Bioshock det! Jag gillar design/stil före plastikoperationer som Crysis. Detta ser rätt indentiskt ut till Halo2, jag tror Bungie har tappat stinget..

Medlem

Vi får ju inte glömma att detta garanterat är taget från multiplayer betan, spelet har ett halvår kvar i utveckling och MP har aldrig varit Halos starka sida när det gäller grafik, där fokuseras det mer på spelglädje först och främst. Sen vet vi ju inte hur många players man kommer kunna vara på MP heller. Jag köper Halo i första hand för den underbara storyn, bättre story finns nog fan inte i den genren.

Medlem

Ser riktigt ljuvligt ut! Som sagt, grafiken är inte färdig utvecklat än..


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Det enda jag inte gillar med Halo överhuvudtaget är just designen på allt, det känns så stelt på något sätt.

Medlem

Även om det nu är beta shots så ska det rätt mycket till i ban design för att det ska tilltala mig. platta marker med nåra kullar utan gräs förutom den dära fula grästexturen. några få baser och bergskanter.... nej ush vad fult. ser ut som en av de dära textur moddarna som släpps till olika spel. ett uppfräshat halo 2.

Inaktiv

ser lika stelt och tomt ut som föregångarna, förstår verkligen inte vad folk tycker vad som är så bra med Halo.

Medlem

Jag har ifs alltid tyckt att Halo spelen vart väldigt stilrena i sin design, e väl därför det har tilltalat mig en del, det och storyn gillade jag..
Men jag har aldrig vart nåt hardcore fan och jag tappad väl nästan helt längtan efter Halo världen efter att jag klarat tvåan, blev ruskigt besviken på det spelet..
Men visst, det här såg väl fint ut, men har fortfarande ingen längtan, men om jag mot förmodan skaffar en 360 nån gång i framtiden, när priset sjunkit, så kan mycket väl Halo 3 bli ett spel som jag tänker inhandla..

Medlem

Inte next-gen precis. Men fult är det iallafall inte.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

gläh, det är inte snygghet det handlar om utan det är handlingen det handlar om. Vilket Halo Vinner stort på.

Grafikbögerier är något som är så barnsligt.

Medlem
Skrivet av Loading:

gläh, det är inte snygghet det handlar om utan det är handlingen det handlar om. Vilket Halo Vinner stort på.

Grafikbögerier är något som är så barnsligt.

I och med att vi bara har bilder att kolla på så är det svårt att bedöma något annat.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

tycker som många andra, inte imponerande grafik mässigt.
Men spel känslan kanske!


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Medlem

Inte fantastiskt snyggt men knappast fult.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Jee
Medlem

Det ser fint ut. Vill se en in-game film och få lite mer info nu!


signatur

Eller inte?

Medlem

Inget nytt under solen...

Inaktiv

eeeeh de där är ju gamla som fan ju.. från pre Alphan.. inga nya bilder alls

Medlem

Tänk på att första trailern inte var förrenderad utan det var något som 360n klarade av att rendera själv, och dom sa även att spelet kommer se ut som på trailern, vilket jag inte tvivlar på en sekund då Master Chief är helt lik sig på denna bild http://www.worthplaying.com/press/247/hg_int1.jpg som på trailern http://images.amazon.com/images/G/01/videogames/detail-page/h...

Jag känner mig helt säker när jag säger detta, Halo 3 utan tvekan kommer bli ett av årets snyggaste spel då både Crysis och Alan Wake garanterat kommer bli försenat till nästa år. Det enda som kommer kunna ta Halo 3 från tronen är Bioshock och UT3, om det inte blir försenat dvs, men annars kommer jag inte på något annat spel med sjukt snygg grafik.

Medlem

Har bara lirat Halo 1 och tyckte det var dötråkigt. Trist story och horribel leveldesign förstörde spelet. Får väl ge spelet en chans ändå..

Inaktiv

Orkar ej bry mig om grafiken sedan jag spelat det nya Zelda, länge sen jag spelade ett sånt bra spel.. Och vem bryr sig om grafiken efter en sådan spelupplevelse.. Halo kan se skit ut, bara det är lika roligt som vanligt.

Inaktiv

Man får ju ha i åtankte det som Mahone sa.

Och skillnanden mellan sp och mp i halo 2 är ganska stor.

Dammade föresten av halo 2 igår, o fy fan va skoj det är på live!
I mina ögon spelar det inte någon roll om det ser ut som crysis eller någon annan imba motor, bara spelglädjen ifrån 1an och 2an är med så!
Men om det ser ut som det gör på bilderna blir nog det finfint.

Medlem

Håller med NewWeo, Halo 1 var grymt trist! Bandesignen var sjukt tråkig... Stora delar av spelet kändes som utfyllnad/transport sträckor. Blev riktigt besviken efter allt gott man hört om Halo spelen.

Medlem

Miljöerna ser ju ut precis som i ettan tvåan jag ser då ingenting som säger att det är halo3 förutom den bilden som är på masterchief han ser ju alla fall lite bättre ut bra detaljer men annars inget speciellt alls.. Vill ni ha bra grafik så spana in Alan Wake lär ju bli kusligt fotorealistiskt och dom bilderna som finns är ju galet snygga.

Medlem

Boring..


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem

multiplayer är alltid tråkigare och fulare i grafik.... själv tycker jag det ser snyggt ut. Men visst håller det inte den standard som dem själv hypat med från första trailern. Men jag tror singleplayer delen kommer bli grymt bra... längtar efter det här...Är nog inte lika grafikkåt som alla snorisar här...


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

12
Skriv svar