Far Cry 2: CE bilder!

Medlem
Far Cry 2: CE bilder!

Tjenis,

Idag har Far Cry 2: Collectors Edition till PC anlänt. Precis lagom inför höstlovet. Jag har tre bilder som ni kanske vill se, ett av dem ser ni nedan:

Resten hittar ni här.

/Walt

#blogg


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Far Cry 2: CE bilder!

Nice,

Synd var ju bara att Farcry 2 inte var annat än grafik :(; lite som Crysis men om man jämför de båda har nog t.o.m Crysis roligare gameplay, jag gillade iaf Crysis mer.

Farcry 2 = Enformigt och riktigt dum AI

Inaktiv

Mitt exemplar av Far Cry 2 CE anländer imorgon hem till mej och jag ska spela det otroligt mycket hela hela helgen!!:p
Beställde det till PS3!:p

Medlem

Såg trevlig ut! Bokar det här när jag får råd. Fallout 3 CE fick gå före.
PC = +1


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

FC2's Collector's Edition är en av de snyggaste jag har. Särskilt invändigt.

Medlem
Skrivet av Mikaelh:

FC2's Collector's Edition är en av de snyggaste jag har. Särskilt invändigt.

Jag med. Botten av trälådan är sjukt snygg med FC2 logan på.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

FC2 lådan är najs, men måste säga att Dead Space är det som spelas mest just nu ^_^ synd att jag inte fick tag i en CE av den, skulle verkligen vilja ha en.


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av WildThing:

FC2 lådan är najs, men måste säga att Dead Space är det som spelas mest just nu ^_^ synd att jag inte fick tag i en CE av den, skulle verkligen vilja ha en.

Skulle du kunna rekommendera Dead Space? Tycker lite si så där om det.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Som en skräckälskare så är jag helsåld på det. Älskar dem mörka och mystiska miljöerna, även om det inte alltid är läskigt. Skräcken försvinner efter ett tag men man känner sig iaf illa till mods. Spelsättet är dock kanske mer RE4 än oldscholl RE1 eller Silent Hill skräck.

Det ultimata spelet att spela en mörk kväll med ett surroundsystem för ljudet är vääääldigt välarbetat. Än så länge är storyn också överraskande bra och man måste älska sättet dem designat HuDen då all info finns i dräkten.

Jag rekomenderar det. Efter att ha läst comments av FC2 (Ligger hemma men Dead Space tar upp speltiden nu som sagt) så skulle jag gissa att Dead Space är bättre, men sånt är ju alltid relativt.

Gillar du skräck och gillar dina spel gore-iga, så finns det ingen anledning att inte köpa Dead Space.


signatur

Videomupp

Medlem

Jo men fan, då får man väl börja spara. För det här spelet ska man ha!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

1
Skriv svar