Tävling: HD-DVD är framtiden!

Medlem
Tävling: HD-DVD är framtiden!

Nu är det dags för ännu en storslagen bloggtävling, och denna gång har du som ännu inte har hoppat på det snabbt framrusande HD-DVD-tåget chansen att vinna en egen <b>HD-DVD-spelare</b> till din Xbox 360!* Och du som trodde att teknik inte kunde vara sexigt!

Det enda du behöver göra för att ha chansen att vinna detta stycke spelhistoria, komplett och oanvänd i originalförpackningen (fast förstås uppackad så vi kunde klämma på den och ta lite bilder) är att skapa en enkel illustration av på vilket sätt denna HD-underhållningens mikro-monolit kommer att förbättra ditt liv, och lägga upp en länk till din bild här (eller i nödfall maila den till mig på <b>mats@superplay.se</b>). Bilderna bedöms enligt min egen skruvade estetik, men sjuka idéer och originellt utförande är definitivt viktigare än teknisk kompetens - en bild gjort i Paint har minst lika stor chans att vinna som ett fotokollage från dig med supa-1337 PS-skillz, ja kanske ännu större. Posta länk med eventuell motivering eller annat du kommer att tänka på som en kommentar till detta inlägg.

Så sätt igång, och må bäste man eller kvinna vinna! Tävlingen pågår till den 3:e november, eller längre om ingen har åstadkommit ett bidrag som är värt att vinna till dess.

*Allt snack om "HD-DVD-tåget" och allt annat positivt till HD-DVD-formatet i detta blogginlägg är förstås rent struntsnack. Blu-Ray vann, och HD-DVD är ungefär lika aktuellt som Betamax videokassetter idag. Men spelaren är jävligt snygg och passar i hyllan bredvid din Xbox. Och vem vet, du kanske kan hitta skitbilliga HD-DVD-filmer på Ebay?

#blogg

Inaktiv
Tävling: HD-DVD är framtiden!

Lungt för mig, kan få en gratis av min flickväns farsa, men tack ändå>-< Känns inte riktigt nödvändigt och har inte riktigt plats för den, tyvärr.


signatur

Erumaro Den Barmhärtige

Inaktiv

Godtar du "reklamfilmer"?


signatur

Kullberg-as approved by BaratsAndBereta

Medlem

Haha coolt har alltid velat ha någon HD spelare!

Så så här lyckligt glad skulle jag bli, skulle vart glad hela tiden över den superba bildkvaliten ^^ så det är väll nice å va uber glad varje gång man tittar på film?

Så på sätt å vis förbättrar den hela livet, eftersom jag tittar mycket på film!
what a life improvement! X)


signatur
Frilansare
Medlem

Jag godtar precis allting, bara det är något slags grafiskt inslag och illustrerar hur din magnifika HD-DVD kommer att förgylla ditt liv :).

Medlem

Vad nu, är det ingen mer som vill äga en del av konsolhistorien?

Inaktiv

Jag har världens fulaste USB-minne vilket redan gör min lycka optimal, en HD-spelare vore bara överflödigt. Jag avstår.

Medlem

Meh, wtf, för stor bild:
http://www.superplay.se/bilder/arkiv/5/5z68arytkl0x4gqfups92h...

Medlem

Nu börjar det likna något, mer, mer!

Gillar särskilt minen på den lågupplösta bilden, ghost :).

Medlem
Skrivet av Mats Nylund:

Nu börjar det likna något, mer, mer!

Gillar särskilt minen på den lågupplösta bilden, ghost :).

That`s me. Livet utan HD-DVD är knäckande!

Inaktiv
Medlem

Haha, bäst hittills!

Medlem

ingen vinnare?

det var väll sista dan nu?

X)


signatur
Medlem

Har haft lite annat att stå i, men nu är det dags: Trots hård (om än fåtalig) konkurrens lyckas Digitalghost att få mig att skratta varje gång jag ser den lågupplösta, besvikna minen. Skicka mig din postadress på mats@superplay.se så ska vi fixa hem vidundret till dig!

1
Skriv svar