Testa The Hell in Vietnam, demo hos FZ

Robot
Medlem
Testa The Hell in Vietnam, demo hos FZ

jag har inte testat det men iaf det här är kest riktigt kest


signatur

Bengebolle

Inaktiv

Ser ut att vara till Wii eller nåt.

Medlem

Kanske den snyggaste röken jag någonsin sett i ett spel (skärmdumpen).
Får la kolla demot imorrn om det är äkta eller fejkat. zzz nu!

Medlem

Personligen så föredrar jag garanterat gameplay över grafik när det gäller spel. Ska tanka demot och se om detta spel är nåt att ha.

Skulle va trevligt om fler speltillverkare ifrångick standarden med att göra "WWII-spel" och istället satsa på andra krigs-perioder, ex. som denna i Vietnam-kriget. Börjar bli rätt sletet med WWII-spel, då dom flesta verkar följa samma mall


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Inaktiv

Testat nu ikväll, saknas mycket! Kännslan är lite Vietcong Vs. CS! att klättra på stegar är ett skämt, himla svårt att klättra! AIn är lite off, seg (även på hard) och lite för stel! Tror inte detta kommer slå något hårt!

//Eggrole

Medlem
Skrivet av Eggrole:

Testat nu ikväll, saknas mycket! Kännslan är lite Vietcong Vs. CS! att klättra på stegar är ett skämt, himla svårt att klättra! AIn är lite off, seg (även på hard) och lite för stel! Tror inte detta kommer slå något hårt!

//Eggrole

Verkade inte vara någon toppen-shooter heller, grafiken såg iallafall lite stilistisk ut på vissa screenshots.
Välkommen btw.

Medlem

Spelet har ju i alla fall den mest olycksamma/bästa förkortningen jag har stött på i alla fall (se demots filnamn)

Medlem

hehe , ser ut som duke nukem

Medlem

Känns lite osmakligt att bygga spel på "riktiga" krig, imo.

Lämnar lite sur eftersmak.

Eller får man välja på vilkens sida man vill strida?


signatur

Spelar just nu: Quake 2, Alien VS Predator, Serious Sam HD, Need for speed - Most wanted,
Joint operations, Doom3 och Far cry

Medlem

Spelet var ingen vidare alls..


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av gimpfarfar:

Spelet har ju i alla fall den mest olycksamma/bästa förkortningen jag har stött på i alla fall (se demots filnamn)

Haha spelet kanske rent utav är farligt attt prova? Får se om jag vågar...

Medlem
Skrivet av SteinbergX:

Känns lite osmakligt att bygga spel på "riktiga" krig, imo.

Lämnar lite sur eftersmak.

Eller får man välja på vilkens sida man vill strida?

Hur menar du?? är inte ww2 ett riktigt krig??


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

snart spårar väl allt ur, ww2 är inget "riktigt" krig, förintelsen ägde aldrig rum och afrikas befolkning har det jättebra.

Inaktiv
Skrivet av Panimala:
Skrivet av Eggrole:

Testat nu ikväll, saknas mycket! Kännslan är lite Vietcong Vs. CS! att klättra på stegar är ett skämt, himla svårt att klättra! AIn är lite off, seg (även på hard) och lite för stel! Tror inte detta kommer slå något hårt!

//Eggrole

Verkade inte vara någon toppen-shooter heller, grafiken såg iallafall lite stilistisk ut på vissa screenshots.
Välkommen btw.

tackar

Medlem

Ja det här var ju inget vidare...
*Installerar Vietcong och sätter igång Paint it black med Rolling Stones*8)

Skrivet av gimpfarfar:

Spelet har ju i alla fall den mest olycksamma/bästa förkortningen jag har stött på i alla fall (se demots filnamn)

Haha tänkte inte på det, hmm, får nog uppdatera mina virusdefinitioner och trä en kondom på nätverks-sladden, utifall att.


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

Har nu testat det och vill härmed avråda er andra från att ladda hem det.
Spelet ser knappt ut att vara gjort under 2000-talet, AI:n är korkad och rörelsfriheten är lika med noll. Trist helt enkelt.

Gör i såna fall som någon annan skrev och lira Vietcong istället, ser bättre ut och är betydligt roligare.

Medlem

spelkänslan var tillräcklig för att lira igenom demot men grafiken suger (och ja den spelar roll). Hade varit top-notch för 5-6 år sen men nu är det bara pinsamt att se.

Medlem

var väl lite små kul demo


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

[Hur menar du?? är inte ww2 ett riktigt krig??]

Jo, har jag sagt nått annat...?


signatur

Spelar just nu: Quake 2, Alien VS Predator, Serious Sam HD, Need for speed - Most wanted,
Joint operations, Doom3 och Far cry

Medlem

Kändes som ytterligare ett "panga gulingar på löpande band"-spel, vilket är jäkligt trist.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Testade demot, vart föga imponerad.


signatur

Welcome to the Manglerdome

Inaktiv

är det någon mer än jag som tycker att det här spelet ser lite gammalt ut

1
Skriv svar