Onlinepangaren 2WAR aviserad, filmad & plåtad

Robot
Onlinepangaren 2WAR aviserad, filmad & plåtad
Medlem
Onlinepangaren 2WAR aviserad, filmad & plåtad

ANTIALIASING
ANISOTROPISK FILTRERING

FFS!

Caps is cruise control for cool!

Medlem

Det där var ju bara patetiskt...


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Inaktiv

Ser ju ut som MoH AA!...Vet inte riktigt om det är en bra sak år 2007.

Medlem

Jag vet inte vad jag ska säga om animationerna asså


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Jag tyckte att det såg rätt kul ut, men det känns som om det skulle ha släppts för 5 år sen =/

Medlem

Fick också en kuslig känsla av en MOHAA ripoff. Såg rätt skoj ut ändå.

Medlem

AHHAHAHha!
lägg ner..

Medlem

Back to 2002. O.o


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Ser ut som de använt windows moviemaker, kastat in ett par låtar och patchat ihop allt på 5min. Att de ens får såhär mycket uppmärksamhet av FZ är märkligt. "Världens första genuina onlineskjutare..." -Did you hear that kids? ..Brother please!

Medlem

haha ett skämt eller?
killen som har gjort trailen borde få en spark i röven


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Inaktiv

hela videon laggade gick inte att kolla på......
får väl leta upp den på youtube istället

*hittade den där*
haha inte ens ragdolls

har utvecklarna levt under en sten ett antal år eller?


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem

Haha, lol säger jag bara.

Filmen ser ut som en dåligt gjord fragfilm, och spelet som en laggig blandning av DoD och CoD.

Medlem

Rekommenderar WW2 online istället för detta skräpet
DET är realistiskt om något och jäkligt skoj.

Medlem

Okej..? vafan? ><.
Fulaste skit jag sett på länge, och .. "trailern".. orkade man fan inte kolla igenom, dom klippte juh som krattor och när musiken bröts av hela tiden så fick man juh abstinensbesvär.

"I ett färskt pressmeddelande utlovas historiskt kända miljöer som Omaha Beach och Stalingrad, autentiska vapen och uniformer, fordon"

Okej.. braa... För det är juh inte vad som finns i typ.. Alla WW2 spel?
<3 Nytänkande! yeaaay..

Medlem

Ehm... ja, vad ska man säga? Påminde lite smått om DoD men det var väl det enda positiva också. Verkade ju inte precis hålla dagens mått och valet av musik förde inte direkt tankarna till ww2 heller.

Medlem

jag fick ont i huvudet av den där filmen :/

Medlem

Synd att alla WW2-spel nödvändigtvis skall vara äckliga arkadshooters som Call of Duty och Medal of Honor.

Det enda seriösa som gjorts i FPS-väg hittils är ju Red Orchestra. WW2 Online skall också ha credit för sin storslagenhet, men alla övriga anständiga WW2-spel är uteslutande strategispel eller simulatorer.

Medlem

Upp till 100 players online verkar ju dock lite småroligt...grafik är inte allt.

Medlem

dåligt dåligt dåligt eller som en vän till mig hade uttryckt sig "fan va dål"


signatur

Håna en konsolspelare om dagen , det är bra för magen(och spelbranschen).

Medlem
Medlem

Nån mer än jag som vart lite fundersam när man såg Tyskar mot Amerikanare vid Stalingrad? Än värre var det nästan att se Amerikanarna fightas med tyskarna på Bismarck! Om jag inte missminner mig så var det engelskmännen (Hood, King George V, Prince of Wales + en jävla massa småbåtar till) som slog ut rodret och sedan bombade sönder fartyget. Dock så drog Tyskarna själv bottenpluggen.. ffs, lite jävla historia borde dom väl ha läst innan dom gjorde en "autentisk" ww2 shooter.

Btw, jag brukar gilla sådana här spel.. men det här kändes "back 2 Call of Duty".


signatur

living let die

Medlem

Inte mycket att hurra för


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

I RO finns det 1 server som stödjer 55 spelare å då jävlar ere krig men detta spel såg juh riktigt jävla skit lamt ut faktiskt


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem
Skrivet av Hymer:

I RO finns det 1 server som stödjer 55 spelare å då jävlar ere krig men detta spel såg juh riktigt jävla skit lamt ut faktiskt

Eller kan man ju spela ET på en 64 player server och mappen "sea wall battery" fast det är dock mest caos....


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Inaktiv

Ok, jag såg nyss jänkare och tyskar slåss på Bismarck!!!????
Men det värsta var nog i Auschwitz-banan tillsammans med musiken. Det märks att koreaner inte har samma syn på förintelsen som vi europerer. Inte alls smaklöst, näääääääääää

Medlem

till råga på allt ser trailern ut att vara gjord i windows movie maker
Hade jag sett ett fraps-vattenmärke hade det varit komplett

Medlem

Åh Gud... mina ögon... varför gör de detta mot mig. Varför tittade jag? Varför någonting? Livet tappade plötsligt all mening.

Någon som vill vara med och göra ett MMO om Koreakriget? Jag behöver någon som kan modellera bra, jag vill ha portugiser och indier i svårt anakronistiska uniformer, för det var ju de parterna som slogs? Sen lanserar vi det i Ostasien.


signatur

LotRO - Miryalin, lore-master på Laurelin-EU

Medlem

Nje fy fan. Verkar inte som koreanerna har haft så stor koll på alla andra WW2 spel som släppts. Värdelöst spel, värdelös trailer

Inaktiv

Kan va kul.. Men jag blev inte imponerad av trailern, fastforward? :S

12
Skriv svar