Zoozen gör Wii-liknande chassi till 360 - kanske

Robot
Zoozen gör Wii-liknande chassi till 360 - kanske
Inaktiv
Zoozen gör Wii-liknande chassi till 360 - kanske

snyggt

Medlem

Faktiskt, såg rent och sexigt ut


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Inaktiv

gillar INTE...det är ett steg mot ps3's kassa chassi...
en jäkla bubbla....
går fan inte att ställa nånting på den....
kommer bara att trilla av...
vad är det för fasoner!


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem

Ganska snygg imo


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem
Skrivet av MacCoy:

gillar INTE...det är ett steg mot ps3's kassa chassi...
en jäkla bubbla....
går fan inte att ställa nånting på den....
kommer bara att trilla av...
vad är det för fasoner!

Ställer du saker på din konsol?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Skrivet av WaltX:

Ställer du saker på din konsol?

Andra konsoller. Konsoller borde vara stapelbara och kompatibla med varandra, som dvd-spelare och förstärkare.

Medlem

Ser ut some PS one den lilla vita.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av slartibartfast:
Skrivet av WaltX:

Ställer du saker på din konsol?

Andra konsoller. Konsoller borde vara stapelbara och kompatibla med varandra, som dvd-spelare och förstärkare.

Du vet att det finns en anledning till att PS3:an är konvex på ovansidan?

Inaktiv

riktigt nice faktiskt ren å snygg

Medlem

Den såg ut som en Netgear-router.

Medlem

Åfyfan. Den var ju inte snygg nånstans, blää.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Skrivet av Tony:

Du vet att det finns en anledning till att PS3:an är konvex på ovansidan?

Tyvärr så passar dom inte.

Medlem

Inte ska man väll placera något på sin konsol, herregud.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Det är endast logiskt att man inte ska ställa saker på exempelvis sin konsol, det är tekniskt fel, för hårdvara med kylning ter sig bäst med något typ av luftrum. Av samma norm som att man inte staplar datorer, så staplar man inte konsoller.
Dessutom vill jag väl hålla med om att 360n har aldrig varit så snygg som den faktiskt var i den videon. ^^


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Tur dem gör konsolerna runda, eftersom det tydligen finns mäniskor som faktiskt får för sig att stapla grejer på dom annars lol

Medlem
Skrivet av slartibartfast:
Skrivet av WaltX:

Ställer du saker på din konsol?

Andra konsoller. Konsoller borde vara stapelbara och kompatibla med varandra, som dvd-spelare och förstärkare.

En konsoll är ingen jävla hemmabio-anläggning som ska vara med i nån teknologisk pyramid då dagens konsoller är oerhört känsliga för värme och behöver allt luftrum de kan få.

Medlem

Jag har ett tangentbord och några 360spel och dvdfilmer på mitt 360, blir så långt att gå annars. För övrigt var chassit fult. Ser ut som min router.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Antikvitet

Nja, nu är det väl mest så att man ska placera värmealstrande hårdvara så luftcirkulationen är bra. Varken PS3 eller 360 blir särskilt varma på ovansidan, vilket således innebär att värmen tar vägen någon annanstans. Med andra ord försämras inte kylningen märkbart av att ställa en konsol på. Om den inte glider av, det vill säga.

Anledningen till PS3:ans stora storlek är att det under skalet finns många stora kylflänsar, detta för att minska behovet av fläktar och således göra konsolen tystare. Att skalet är konvext är för att konsolen ska se slimmare ut än vad den hade gjort om man gjort en mer fyrkantig ovansida med samma insidesvolym.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

tycker det ser ut som något Apple har kokat ihop...
inget som faller mig i smaken iaf :/


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Ovo är ägg på latin (tror jag).....Hmmm...PS3 äggar 360:n!

Medlem

Tycker den såg jäkligt nice ut.


signatur

I fart in your general direction

Medlem

Kom o tänka på en sak dock när ni drog upp det här med kylning.. den där har antagligen endast hål på baksidan verkar det som, medan originallådan har små lufthål i stort sett överallt.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Inaktiv

Ful. Orginalet(Xbox 360) är mycket snyggare


signatur

War never changes.

Inaktiv

Varför bygger ingen en bättre kylare och större fläktar istället?!

Medlem
Skrivet av CreV:

Varför bygger ingen en bättre kylare och större fläktar istället?!

Det kanske de gör med ovon, vet ju inte hur den ser ut inuti, vilket gör allting möjligt.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Förstår verkligen inte att det finns folk som vill stapla grejor ovan på sina konsoller. Det är ju galenskap!

Det här chassiet hade varit rätt snyggt... om det var i svart. Svart och glansigt, som PS3:an fast med *snygg* design altså.

Inaktiv

svart+högblankt=dammigt som fan

Medlem

360-orginal är mycket snyggare


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem
12
Skriv svar