Spana in Spider-Man 3, ny trailer hos FZ

Robot
Medlem
Spana in Spider-Man 3, ny trailer hos FZ

Vem är den svarta pajasen?

Inaktiv

haha grabben med koll.

Medlem

Längtar tills på fredag


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Längtar också till fredag, håller på att spela ultimate spider man, som har det sämsta kamera systemet ever

Medlem

Det sämsta med detta spelet är att man kan inte spela det ifall man inte har Pixel-shader 3 på sitt grafikkort. (som jag fattar det) Hela spelet blir kolsvart då.

Medlem

Kommer verkligen detta till pc ? själv så skall man skaffa det till xbox360 synd att det är sony picture som gör filmen annars hade man fåt med bonus material med.

Medlem

Har testat det till PC och det är otroligt bra, gör dock inga uppdrag då jag vill vänta med dom tills jag får mitt till 360n på fredag. Prestandakrävande är det också som in i helv*te

Medlem

Varranan snutt ändras han vaff..Kan han inte bestämma sej om han ska svart eller färgad?


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Mahone hur var känslan i spelet var det ännu bättre än tvåan ? och hur såg det ut grafikmäsigt ?

Medlem
Skrivet av jojon:

Mahone hur var känslan i spelet var det ännu bättre än tvåan ? och hur såg det ut grafikmäsigt ?

Om jag ska dömma på det lilla jag har kört så det bättre än 2an, kontrollerna är ungefär likadana och grafiken är otroligt bra, jag kör ungefär på medel och det ser snyggt ut, och ställer man in på högsta så är staden oerhört detaljerad men då hackar de en hel del, hackar även lite då och då på medel.

Medlem

okej nice längtar med spänning tills fredag då

1
Skriv svar