Ancient Wars: Sparta

Robot
Ancient Wars: Sparta

Den senaste trenden inom populärkulturen har sina rötter i Grekland på 400-talet f.k. World Forge har hakat på denna trend, som innehåller män i metallkjol och skägg, och släppte följaktligen Ancient Wars: Sparta i dagarna. Vi har testat om titeln har en chans mot vårens strategimonster Supreme Commander och Command & Conquer 3.


Medlem
Ancient Wars: Sparta testat

Madness!
THAT'S NOT SPARTA!


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

Dyngspel!


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Medlem

tycker det verkar bra, meningen "segt spel" låter bra!
hatar RTS där allt ska ta 5min


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

THIS IS INTE SÅ VÄRST BRA!

Medlem

det ser fan inte så väldans skojj ut

Medlem

tycker som iceman jag hatar när allt går på 5 min typ c&c 3 det suger man har typ en stor arme på 2 min sen är det baar gå ut och döda, det är ju fan inte strategi

Medlem

Hm... hur kan spelutvecklarna tro på den där affärsidén?

Inaktiv

"Fult" är nog det enda adjektivet jag kan komma på när jag ser detta

Inaktiv

Grafik: varken bättre eller sämre än andra spel i genren

Gameplay: ganska ok, tar för lång tid att bygga enheterna samt uppgraderingarna kan ju ta 3-4 minuter..

Story: orkar inte ens bry mig då röstskådespelariet är så sunkigt..

Buggar: alldeles för många för att ens nå upp till godkänt.

tycker det borde ha blivit ett ganska bra spel som hade fått 7.5/8 om dom bara hade ökat spelhastigheten med 50-75% inga buggar + nån bra skådis som kan berätta en story.

Medlem

hmm... såg lite flum ut, skit fula bilder... ok att man måste vänta jättelänge innan man kan få någolunda stora armeér suger :S

Medlem
Skrivet av simulacra:

Madness!
THAT'S NOT SPARTA!

haha

Love 300, just love it!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

1
Skriv svar