Min Hemsida, JOKERSUPLOAD.COM!

Medlem
Min Hemsida, JOKERSUPLOAD.COM!

Hej, för en gångs skull ska jag inte skriva om FZ felstavningar i min blogg. Mer om hur det går för mig och mitt skrivande på jokersupload!
Jo, jag blev nyss klar med min lilla sida. Enkel och smidig, ytterst lite reklam med en massa roliga bilder!

Skriv vad du tycker för att hjälpa mig på traven.

länk

#blogg


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Min Hemsida, JOKERSUPLOAD.COM!

Den verkar ganska värdelös.

Medlem

Håller med Jokkocze.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Tråkigt att höra. Inte mycket till hjälp heller, tack ändå.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Asså, vad jag sett vill du jättegärna ha kritik på dina alster, och det är något vi alla ska sträva efter. Som filmare så vet jag hur enormt jobbigt det är att få vettig kritik, men även med detta i åtanke är det enormt svårt att ge dig kritik på vad du har skapat.

Du har skapat en hemsida som är tämligen tom och innehållslös. Jag förstår iden men misslyckas att se vad du skulle kunna erbjuda som vanliga fotosidor såsom www.imageshack.us redan erbjudit. Du behöver en design, en tanke och en fokusering. Du verkar vilja skapa en hemsida för roliga bilder, men har istället skapat en sida för att ladda upp bilder på. Dock saknar du något sorts system att fortsätta visa sina bilder på, då man bara kan se dem 6 senaste. Det är mycket att arbeta på, för just nu är det verkligen ingenting att visa upp. Sidan saknar helt enkelt innehåll.

Och vill man vara elak så kan man säga att dem ovanstående har gett dig lika bra kritik som du gett FZ via dina andra inlägg


signatur

Videomupp

Medlem

okej, men det är en bra start ..mer innehåll ska komma snart


signatur

hejsanhejsanhejsan

1
Skriv svar