Ninja Gaiden Sigma-trailer

Robot
Medlem
Ninja Gaiden Sigma-trailer

Ge mig, ser så sjukt kul ut.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv

ser lite rörigt ut för en oinvigd, är det hack-n-slash?

Flakmonkey
Skrivet av mill:

ser lite rörigt ut för en oinvigd, är det hack-n-slash?

Knappast, det kräver betydligt finess än buttonmashing ^^ Men för en oinvigd kan det nog se ut så... fast å andra sidan kommer nog de knappast klara spelet, det är fasligt svårt och underbart

Medlem

"Förbättrad version av Ninja Gaiden som utöver bättre grafik också bjuder på nya banor, nytt stridssystem, en ny spelbar karaktärer och möjlighet till "akimbo"."

Trodde ju att det va ett helt nytt Ninja Gaiden först, hade föredragit det..
Men e väl bättre än inget..

Medlem

Oh, sitta å trycka på massa knappar! OLD, bättre de gett ut de till Wii Då hade det varit intressant iaf (Ja jag tycker det blir mycket roligare att svinga en kontroll fram å tillbaka istället för att trycka på knappar)


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

kan dom inte göra ett nytt istället ..är väl runt 3-4e versionen av spelet ? nu börja bli lite barnsligt och ide fattigt ..borde komma med nåt nytt nu ..så himmlans trist med samma sepl fast lite smågrejer är nya


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Flakmonkey
Skrivet av Dinskugga:

kan dom inte göra ett nytt istället ..är väl runt 3-4e versionen av spelet ? nu börja bli lite barnsligt och ide fattigt ..borde komma med nåt nytt nu ..så himmlans trist med samma sepl fast lite smågrejer är nya

De kommer ju med ett nytt också, Itagaki jobbar på Ninja Gaiden 2... det här är ju ett annat gäng i Team Ninja som gör... och visst kan jag hålla med om att det är lite trist att det inte är helt nytt, men å andra sidan är det väldigt många som inte lirat de två tidigare versionerna iom att de släpptes till Xbox och för dem är ju det här spelet guld... vi andra kan ju antingen helt enkelt hoppa över det eller köpa det här också om man nu känner för det ^^

Medlem

Bara fixa ett US konto så kan ni tanka tog mig 5min att göra konto och kanske 10min att tanka 980mb med 10mbit lina.

Medlem
Skrivet av LannY:

Oh, sitta å trycka på massa knappar! OLD, bättre de gett ut de till Wii Då hade det varit intressant iaf (Ja jag tycker det blir mycket roligare att svinga en kontroll fram å tillbaka istället för att trycka på knappar)

Trycka på knappar gör man i alla spel, även i Wii, finns knappar på den också. Vad hade du annars tänkt dig, spela med ögonen ?


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

så den finns på US nu?
skönt, jobbigt med japanska..

Inaktiv

Tycker demot var väldigt trevligt med sin fina grafik och smidiga kontroll, men kamera vinklarna fuckade ibland. Annars så är det perfekt.

Inaktiv

Itagaki är så jävla skön för övrigt

Vill ha uppföljaren på 360n snart.

Inaktiv

De första 2 spelen var alldeles för frustrerande med sin svårhetsgrad. Jag gillar ett svårt spel lite då och då, men det var lite för mycket. Svårighetsgraden hade dock varit ursäktsbar om det inte var för faktumet att de satt ut sparpunkter ungefär en gång i halvtimmen i speltid, ofta inte ens efter en stor boss.

Medlem

Körde fast på bossen i kyrkan. Otroligt svår och man dör på 3 - 5 slag. Om man dör 5 gånger i rad eller vad det var så ska man kunna välja easy mode. Vet inte om det var nytt för sigma eller om det funkar på black och vanliga.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:
Skrivet av LannY:

Oh, sitta å trycka på massa knappar! OLD, bättre de gett ut de till Wii Då hade det varit intressant iaf (Ja jag tycker det blir mycket roligare att svinga en kontroll fram å tillbaka istället för att trycka på knappar)

Trycka på knappar gör man i alla spel, även i Wii, finns knappar på den också. Vad hade du annars tänkt dig, spela med ögonen ?

Är väl liiiite skillnad på antal knappar om man skulle spela de på en Wii? Klart det blir en del knapptryckningar men inte nämnbart lika många som en gammal kontroll som ps3an kör


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

En stor grej med Ninja Gaiden på xbox var ju i alla fall att lära sig hur man spelar spelet, då ALLA moves man kan göra på något sätt faktiskt är användbara till skillnad från typ alla spel där en eller två attacker brukar räcka. Jag tyckte också att bossen i kyrkan var svår de första gångerna, men när jag lärde mig hur man spelar spelet så var den och alla andra bossar i spelet inte så svåra längre! Vägen dit är väl frustrerande, men det är grymt kul när skill faktiskt belönas och när fighterna inte är monotona.

Medlem

Det kommer väl Ninja Gaiden 2? Det är ett otroligt spel, man får inte missa!

Medlem

Tyckte den där sexslav-kvinnan förstörde det hela. Iallafall verkar det ändå vara ganska coolt. Har ju inte spelat någon Ninja Gaiden än men jag kom ihåg Shinobi som jag spelade på Master System. Så på något konstigt sätt väcker det här gamla minnen trots att att det inte samma typ av spel och spelsätt. Tror jag snart börjar inse att alla gamla spelkonsoler som Sega Master System och Sega Mega Drive fortfarande är bäst, för det är hos dom man har spelat dom mest roliga spelen.


signatur

//* Det finns inga Minor för Svärdet *\\

Medlem

Med tanke på att demos går att ladda ned för dom flesta har bredband, så tycker jag det är "BOTTEN" att japsarna inte klarar av att administrera så att EU kan vara med och leka.

Men det är ju Sony i ett nötskal, när dom tappar försäljning ja då passar det att släppa i resten av Europa!

Regionskoder och releasedatum för div länder är stenålder, och det förlorar dom på i det långa loppet.

För om folk som vill betala inte har möjlighet att få tag i spel / prog, ja då tankar dom istället!

Bravo, Sony ökar ytterligare på för att folk inte skall köpa deras proddar.


signatur

Denon / Pioneer

Medlem
Skrivet av Dogge:

Itagaki är så jävla skön för övrigt

Vill ha uppföljaren på 360n snart.

Ninja guiden 2 är planerat att släppas till xbox 360 så vitt jag vet.


signatur

P.L.U.R

1
Skriv svar