Zelda 2006 års spel enligt MDTS

Medlem
Zelda 2006 års spel enligt MDTS

Ovanligt bra lista, bra vinnare helt klart!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

Zelda passar verkligen där på toppen

Medlem

Zelda förtjänar verkligen den titeln

Medlem

Zelda är jäkla fint. Det jobbigaste var dock när det väl var över så ville man bara ha mer. även att man hade suttit i över 40 timmar :>

Medlem

Hehe inte ett rätt på listan enligt mig, men smaken är ju som baken som man brukar säga.


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Inaktiv

Jag kommer aldrig förstå konsollmänniskor

Medlem

räknas gears of war som onlinespel?
borde inte typ world of warcraft fått den titeln eller nått? inte för att jag själv gillar det men med så oerhört stor spelarskara borde det verkligen få den utmärkelsen.

Inaktiv

priset gäller 2006 års spel, och wow kom inte ut 2006. så enkelt är det.

Medlem

WoW släpptes inte 2006 vad jag vet och expansionen släpptes 2007 i EU om jag minns rätt. Guitar Hero 2 borde varit årets spel för övrigt.

--

(Crap, svarade för sent )

Medlem

Har en GameCube, men ingen Wii. Borde man köpa nya Zelda till GC nu under våren/sommaren när det i övrigt är rätt spelfattigt, eller vänta tills man möjligtvis köper en Wii någongång i framtiden? (inte i år)

Och vad är skillnaden mellan de två förutom kontrollen? (om det nu är någon)

Psychonauts förtjärnade lätt sin placering. Underbart spel. Köpte det till flera i julas.

Medlem

Gears borde fått titeln.


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem

episode one imo.^^


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Bt
Medlem

Zelda, mycket värdig vinnare. Utan tvekan det bästa spelet.


signatur

[http://palmblad.inara.nu] Min webbsida...

Medlem
Skrivet av Kazutoyo:

Har en GameCube, men ingen Wii. Borde man köpa nya Zelda till GC nu under våren/sommaren när det i övrigt är rätt spelfattigt, eller vänta tills man möjligtvis köper en Wii någongång i framtiden? (inte i år)

Och vad är skillnaden mellan de två förutom kontrollen? (om det nu är någon)

Psychonauts förtjärnade lätt sin placering. Underbart spel. Köpte det till flera i julas.

Skillnaden är att, Wii-versionen har stöd för widescreen och att allt är spegelvänt mot hur det ser ut på GC...

1
Skriv svar