Warhammer Online: Age of Reckoning försenat

Robot
Warhammer Online: Age of Reckoning försenat
Medlem
Warhammer Online: Age of Reckoning försenat

Tja.. är inte förvånad alls.. allt jag kan säga

Känns mer en standard idag att ett nytt spel säger 2007! och det kommer 2008/2009


signatur

Bara gör det.

Medlem

Synd men samtidigt bra, ser hellre ett spel med lite färre buggar i och att det kommer senare än att de rushar det till marknaden med allt vad det kan innebära.


signatur

Ne Sedibus Rotalibus Ludas
KAES = 86.67%/46.67%/46.67%/20.00%

Inaktiv

precis.. Sen har man kanske hunnit spela sig less wow tills dess ^^

Medlem

Jag har utgått från det hela tiden. Problemet är bara att jag hade hoppats på att beskedet skulle komma efter sommaren. Eftesom det kom redan nu "hinner de med" att försena det en gång till.

Nåja, den som lever får se.

Medlem

Damn! Trodde inte EA skulle ge någon mer tid och resurser... Iofs så hoppas de väl att spelet ska på allvar konkurera med WoW. Inte för att Warhammer lär vara ett sämre spel, det är modernare, har en otroligt mycket bättre spelvärld etc. men det som gör att det aldrig kommer slå WoW är nog att alla spelare det, de flesta nya spelarna kommer in genom polare som redan spelar.

Synd bara att Warhammer lika lite originellt som WoW, dvs man använder samma tråkiga system som används sedan Everquest och Ultima Online, som att köpa Amerikanska bilar, betala nypris för teknologi som är 50+ år gammal.. nej tack!


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

Bra, större och bättre är... Större och bättre.

Medlem
Skrivet av Toro:

Synd men samtidigt bra, ser hellre ett spel med lite färre buggar i och att det kommer senare än att de rushar det till marknaden med allt vad det kan innebära.

Håller helt och hållet med om detta.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

1
Skriv svar