Silent Hunter 4: Wolves of the Pacific

Robot
Silent Hunter 4: Wolves of the Pacific

Med Silent Hunter 4 flyttar Ubisoft ubåtskriget från Atlanten till Stilla havet. I besättningen ingår dessvärre matros Jäkt och kapten Bugg.


Medlem
Testat - Silent Hunter 4

Kan bara hålla med. 1.2 har gjort det spelbart iallafall

MFC
Medlem

"med grava missar som att grafiken "skalas upp" i högre upplösningar och icke fungerande kantutjämning, kraschbenägenhet, instrument och mätverktyg för torpeder/kanoner som inte fungerar, knappt fungerande ljud - listan kan göras hur lång som helst"

Det är allt jag behöver veta för att INTE köpa spelet..

Tack FZ, skönt att slippa slösa på skit (skit = något som kunde varit bra om det gjorts bra från början)


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Inaktiv
Skrivet av MFC:

"med grava missar som att grafiken "skalas upp" i högre upplösningar och icke fungerande kantutjämning, kraschbenägenhet, instrument och mätverktyg för torpeder/kanoner som inte fungerar, knappt fungerande ljud - listan kan göras hur lång som helst"

Det är allt jag behöver veta för att INTE köpa spelet..

Tack FZ, skönt att slippa slösa på skit (skit = något som kunde varit bra om det gjorts bra från början)

Men hallå? Hur tror ni det är i en u-båt knappast felfritt... Absolut inte om det är väldigt högt tryck

Medlem

AA och sånt funkar nu. Och jag har inte haft en crash sen 1.2. Torpederna "funkar".

Medlem

SH3 är hur bra som helst i alla fall, har inte köpt detta eftersom "the pacific" intresserar mig inte särkilt mycket ur ubåtsperspektiv.

Inaktiv

Va faktiskt riktigt taggad på detta spel efter att ha ubernördat 2an och 3an, men blev otroligt otaggad över hur mysko vissa uppdrag ska klaras och hur vädermotorn funkar, verkade vara helt normalt att de skulle va samma oväder över hela stillahavet i typ 3veckor..
Men mest av allt blev jag besviken på att jag efter ha spelat 4uppdrag och sänkt typ miljarders tonnage (bland annat Yamato och + 10 kongo skepp) så fick jag helt plötsligt att flottan inte ville ha mig längre eftersom jag inte va tillräklig för att få fortstätta... pallar fan inte att behöva börja om en gång till -.- väntar fan på bättre patchar....

Medlem

Vad har hänt med Ubisoft...har de gått i skola hos EA och lärt sig att stressa ut halvfärdiga produkter?...oroande tider...


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Redaktör

#Silent Hunter III var också rätt långt från buggfritt när det släpptes. Och fyran buggstädas som nämnts rätt hårt, skulle tro att det är ett kanonlir om ett par patchar. Redan version 1.2 rätade till många av de grova problemen.


signatur
Medlem

Köpte spelet när det kom ut, men har knappt spelat det för alla buggar. känns tråkigt att man som konsument ska behöva beta testa fler och fler spel nu för tiden.

Medlem

Jag kommer in i spelet. Trycker på "s" för att vrida mig runt och då kraschar spelet buggigt värre

Kör med version 1.2 men hjälper inte.

Medlem

S = surface the boat?

Inaktiv

Låter bra att de har gjort kampanjen mer varierande. Det var som sagt 3ans svaga sida. Jag inväntar en patch till eller två sen blir det raka vägen till spelbutiken. Kan redan höra ljudet av jagare ovanför mig.

Citat:

I besättningen ingår dessvärre matros Jäkt och kapten Bugg.

Hur skickar jag rosor till skribenten?

Medlem
Skrivet av redmac:

Vad har hänt med Ubisoft...har de gått i skola hos EA och lärt sig att stressa ut halvfärdiga produkter?...oroande tider...

Ja och hur stor konkurrent är inte EA mot de nuvarande spelbolag som finns, sätter nog stor press på de mindre bolagen, nu är ju kanske inte Ubisoft så litet men inte alls i samma utsträckning som EA.

Man har nog helt enkelt inte råd med att sitta för länge med ett och samma spel.

Medlem

riktigt tråkigt med Sh4 är din karriär som ubåts kapten kanske håller för 3-4 uppdrag o sen går du i pension typ.

du kan inte lira igenom hela kriget i samma kampanj .realistiskt kanske men ack så boring


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

mitt crashar til desktop hela tiden, jag blir ledsen juuuuueee


signatur
Medlem

Jag hörde att man blir retired samtidigt som den båt du startade med, Så det sägs vara en bugg. Dock jävligt tråkigt. vill oxå köra hela kriget.

Medlem

Inte haft en crash sen första patchen så jag gissar nog på att det är lokala konflikter för er som det hänger sig för.

1
Skriv svar