Par i Ratchet & Clank Future-bilder

Robot
Medlem
Par i Ratchet & Clank Future-bilder

Vadå "in game"?

Flakmonkey
Skrivet av Hubbe:

Vadå "in game"?

Alltså icke förrenderat utan tagna direkt från spelet. Bäst att påpeka det iom att alla snygga PS3-spel blir anklagade för det annars

Medlem

Kommer bli sååå grymt!

Medlem
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av Hubbe:

Vadå "in game"?

Alltså icke förrenderat utan tagna direkt från spelet. Bäst att påpeka det iom att alla snygga PS3-spel blir anklagade för det annars

In-game, som killzone 2 trailern var under e3? Mer spel av denna typ till alla konsoller please.

Inaktiv

Ser bra ut, men varför har gubben bara hår på öronen på ena bilden?

Inaktiv
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av Hubbe:

Vadå "in game"?

Alltså icke förrenderat utan tagna direkt från spelet. Bäst att påpeka det iom att alla snygga PS3-spel blir anklagade för det annars

Så du menar att det är bara PS3 spel som drabbas av sådana anklagningar?

Flakmonkey
Skrivet av Picke:

Så du menar att det är bara PS3 spel som drabbas av sådana anklagningar?

Självklart inte, men det sker i princip till varje PS3-spel som visas upp... Nu är det iofs full förståligt med tanke på de Killzone- och Motorstorm-trailers som visades upp för E3 för ett par år sedan

Medlem
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av Hubbe:

Vadå "in game"?

Alltså icke förrenderat utan tagna direkt från spelet. Bäst att påpeka det iom att alla snygga PS3-spel blir anklagade för det annars

Men för tyysan Nosnos, klart jag vet vad in game är, jag undrade varför citationstecken används. Tycker nämligen att det är ett så vedertaget uttryck att det kan skrivas rakt av. Ser bara mer suspekt ut när det är ".

Medlem
Skrivet av PvtNils:

Ser bra ut, men varför har gubben bara hår på öronen på ena bilden?

Bilderna är gamla (jag har sett båda för längesen), det är möjligt att de är i ny upplösning nu dock, vet inte.

Anledningen till att han har hår på öronen i ena bilden men inte i andra är för att bilderna är tagna från två olika builds (bekr att bilderna är gamla). Håret på öronen är från den nyare versionen av de två.

1
Skriv svar