Medlem
WoW x36!

När jag grävde igenom interwebben för att ta reda på exakt vad jag missade genom att inte åka på <b>Blizzcon</b> snubblade jag som en händelse över en av de mest fantastiska människor jag någonsin hört talas om. Användaren <b>Prepared</b> från <b>dual-boxing.com</b> (ett forum för folk som använder två konton i <i>World of Warcraft</i> och andra onlinespel, två kartonger alltså) kör för närvarande <b>36</b> <i>WoW</i>-konton samtidigt! Hans hobbies lär inkludera enmans-raider och att levla alts (surprise!). Lagom till releasen av <i>Wrath of the Lich King</i> planerar han att ha alla konton så högt att han kan skapa 36 stycken level 55 <b>Death Knights</b>!

#blogg

Inaktiv
WoW x36!

Annars gör han inte så mycket antar jag


signatur

Kullberg-as approved by BaratsAndBereta

Medlem

Han gav precis dum i huvudet ett ansikte.

Medlem

Pffft. Skrev jag ju om i WoW-tråden för läääängesen jue!

F.ö. Är det bara en tillfällighet att dina blogginlägg klockar 13:37 så ofta, eller sitter du faktiskt och väntar?

Medlem

Jag fuskar :). Det går att ställa in när blogginläggen ska komma upp efter att man skrivit dem, just det här inlägget skrev jag faktiskt innan jag såg att du skrivit om samma sak i tråden...

Medlem
Skrivet av Mats Nylund:

Jag fuskar :). Det går att ställa in när blogginläggen ska komma upp efter att man skrivit dem, just det här inlägget skrev jag faktiskt innan jag såg att du skrivit om samma sak i tråden...

När du fuska, måste du då slå in koden IDKFA eller IDDQD?

Medlem

Oj, länge sedan jag såg de koderna... det fanns en tid när jag försökte knappa in dem i precis alla spel, och vissa hade rent av något slags kommentar i stil med "nice try" eller så om man gjorde det :).

Medlem

Ja det var ju ett tag sedan de gällde

Medlem

Jag spelade faktiskt DOOM igår. Lika trevligt som alltid.

Medlem

Jag har inte lärt mig en enda kod utantill.
Det betyder uppenbarligen att jag fuskar mindre än er.
Och är bättre.
Så det så.

Medlem
Skrivet av Kelet:

Jag har inte lärt mig en enda kod utantill.
Det betyder uppenbarligen att jag fuskar mindre än er.
Och är bättre.
Så det så.

Eftersom du har en grön penis som avatar så, NEJ det är du inte.

Medlem

Jag skulle kunna skriva massa om din avatar, men jag antar att jag skulle få skit för att det är personangrepp, så jag gör inte det

Medlem

Ingen fara, det är inte jag på bilden. Det är Janos från barnprogrammet Tårtan.

Medlem

Det var inte på det sättet jag menade.
Aja.
Jag är bättre än er iallafall

1
Skriv svar