NiGHTS: Journey Of Dreams premiärplåtat

Robot
Medlem
NiGHTS: Journey Of Dreams premiärplåtat

Spelade aldrig orginalet, så jag har bara en fråga: Vad fan går spelet ut på egentligen? xD


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Varför i hela fridens dagar ser alla spel till Wii ut som en epileptikers värsta mardröm? Hur vore det att inte maxa färgerna utan istället ge spelet ett lite diskretare färgschema. Bara för att spelet är riktat till barn behöver det faktiskt inte se ut som Teletubbies på LSD.

Inaktiv

Dra ner färgstyrkan på TVn

Medlem
Skrivet av asker:

Varför i hela fridens dagar ser alla spel till Wii ut som en epileptikers värsta mardröm? Hur vore det att inte maxa färgerna utan istället ge spelet ett lite diskretare färgschema. Bara för att spelet är riktat till barn behöver det faktiskt inte se ut som Teletubbies på LSD.

Det har jag funderat på också. Var ju precis samma sak till Gamecube, med få undantag.

Sen undrar jag också vad spelet går ut på och varför så många säger att föregångaren var så bra.

Inaktiv

Jag gillar sådan grafik mycket. Mer sådant tack. Allt behöver inte vara mörkt och trist. Gillar inte sånt.

Man flyger väl runt i en drömvärld. Mer vet jag inte.

1
Skriv svar