Sony river övergivna hus i Star Wars Galaxies

Robot
Medlem
Sony river övergivna hus i Star Wars Galaxies

haha ..låter så skoj " riva hus" i ett online spel


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

Finns det fortf folk som spelar swg? O_O

Tycker verkligen att sony borde förstå att ingen gillar swg som det är nu och sen ge tillbaka den bra versionen av spelet.

Medlem

Säger detsamma, trodde det spelet var övergivet helt. Verkligen ett svart får i mmo-historien. Vilket är lite synd, hann aldrig testa det :/


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

The good is on its way back: http://swgemu.com/


signatur

It is a mistake to think you can solve any major problems just with potatoes.

Inaktiv

haha aldrig testat SWG....
är det roligt?

Skrivet av McKain:

The good is on its way back: http://swgemu.com/

oi...whats this?


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

QRT
Medlem

Bra iniativ. Men det kommer att bli riktigt tomt i en redan tom värld.

Inaktiv

ett av dom roligaste mmorpg ja spelat å har dom absolut roligaste minnena från detta spel me, när man numera spelar WoW så sitter man i bland å längtar tillbaks till dom gamla goa "instanserna" i SWG å allt kul man kunde göra....
där snackas ju om att de utvecklas ett nytt starwars lir men man fårse när de kommer fram ur dimman...
hade de inte varit för jedi revampen tex. (då ja sluta spela) så hade de nog varit en höjdare än

Medlem

Jo, har enormt sköna minnen från SWG.
Tråkiga var rewampen, och att det var verkligen Flavor of the month av "klasserna".

Nåväl. Var underbart kul spel iafall. (in the good old days)


signatur

Bara gör det.

Medlem

Gah inte mitt hus
även om man inte har spelat på över 2 år, så känns det ledsamt när man vet att allting man har kämpat med kommer att försvinna.
Aja.. är ett skitspel nu iaf. från bäst till skit =/

Medlem
Skrivet av Loading:

Gah inte mitt hus
även om man inte har spelat på över 2 år, så känns det ledsamt när man vet att allting man har kämpat med kommer att försvinna.
Aja.. är ett skitspel nu iaf. från bäst till skit =/

Husen förstörs inte utan packas upp till din datapad, om jag förstod det hela rätt. De fortsätter dock kosta pengar och om dina credits på banken tar slut förstörs de.

Medlem

Jag har faktiskt börjat spela SWG igen... Har till och med öppnat ett andra konto. Det var roligare än vad jag trodde att det skulle vara.

Bra att de rensar undan "spökstäderna" som finns lite här och var på varenda planet.

Medlem
Skrivet av TheTemplar:

Husen förstörs inte utan packas upp till din datapad, om jag förstod det hela rätt. De fortsätter dock kosta pengar och om dina credits på banken tar slut förstörs de.

Jo men allting som man har i husen lär väl endå försvinna? att pengarna ska ta slut det är jag inte orolig om för jag hade en fin liten summa som skulle räcka ett bra tag

Medlem

Inte särskilt många som spelar SWG längre, men lär vara populärt för de få som gör det.


signatur
Medlem

ska testa o installera det och provspela, då man verkar få 2 veckors speltid för att titta runt.

Medlem

Trodde att Star Wars Galaxies dog för något år sen. Testade det en gång och det var inget vidare. Mycket lag och en massa buggar.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Loading:
Skrivet av TheTemplar:

Husen förstörs inte utan packas upp till din datapad, om jag förstod det hela rätt. De fortsätter dock kosta pengar och om dina credits på banken tar slut förstörs de.

Jo men allting som man har i husen lär väl endå försvinna? att pengarna ska ta slut det är jag inte orolig om för jag hade en fin liten summa som skulle räcka ett bra tag

Nä de har ett system sedan ett tag tillbaka där man kan förvara hus, med alla grejor i, i sin datapad. Det enda som är problem är vendors och hus relaterade till städer (city hall, hospital etc) de kan inte läggas i datapad så jag vet inte vad sin händer med dem.

Det man kan vara rädd för att man använt en stadsbyggnad för att förvara items. Om hus i staden försvinner och staden förlorar nivån som krävs för din stadsbyggnad, delet:as den byggnaden efter några veckor.

Medlem

Det som är sjukt är att den stad som jag är borgmästare i håller sig på högsta statslvl men ingen bor i den typ. bara massa "bottar" som åker in o ut i staden. Håller på och installerar SwG igen. glömde bort att spelet tog så lång tid att patcha.

Inaktiv

Jag spelade SWG i cirka 18 månader sen tog jag ett kortare uppehåll efter CU. Spelade i ca 6 månader till men tröttnade och tog ett längre uppehåll. När jag kom tillbaka var det inte en kotte som spelade förutom ett par nya snubbar. De fick alla mina credits och allt jag hade i vapen och armor.

Medlem

Om det inte hade varit för att det mer eller mindre är dött tror jag att spelare som inte har någon tidigare erfarenhet av SWG skulle kunna tycka om det. Spelet är inte så dåligt som alla säger men om man jämför med hur det var/kunde ha blivit, så blir man förbannad när man tänker på hur SOE förstörde det hela. De som var med i början är ju väldigt besvikna på hur saker och ting har gått men som helt ny till SWG så tror jag man skulle kunna få en hel del nöje ur det, dvs. om det inte hade varit för att det i princip är helt dött.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Inaktiv

tyckte swg blev sabbat redan med expansionen jump to ligthspeed,
dom flesta börja flyga och det blev nästan tomt på marken,

så man fick sällan tag på nån som kunde fixa ens skador.....

Medlem

aaw, mitt fina fina hus som jag inte sett på många år :<

Medlem

Testade swg nu och hatar det. Det är riktigt förstört finns inget roligt med det spelet. inget roligt alls.

1
Skriv svar