Battlefield 2142 uppdaterat

Robot
Medlem
Battlefield 2142 uppdaterat

Vilken överraskning. ^^

Medlem

hmm. hur mycket kostar patchen?

Medlem
Medlem

good one, katana

Medlem

ÅH VILKET DÅLIGT SPEL ÅH ÅH ÅH ÅH VAD DYRT, JAG ORKAR INTE SKAFFA JOBB SÅ JAG KAN BETALA FÖR SPEL SÅ JAG SITTER PÅ FRAGZONE OCH GNÄLLER OM DET ÅH HÅ HÅH HÅHÅÅH EA SUGER PUNG DOM ÄR SÅ SÄMST ÅHÅHÅHÅ.

har jag fyllt kvoten av fz-gnället?


signatur

bäst

Medlem

Mogna, JaZzE. Vi klarar oss utmärkt utan en arrogant typ på den här sidan.

Medlem
Skrivet av Mikaelh:

Mogna, JaZzE. Vi klarar oss utmärkt utan en arrogant typ på den här sidan.

Märkligt, jag tyckte det var Katanas inlägg som var arrogant och onödigt. Det var dessutom det inlägget som föranledde jazze's inlägg, så jag tycker du hugger på fel person här.

Medlem

Gött att dom patchar !

Inaktiv

JaZze är inte omogen bara huvudadmin för BF2.se och en av världens bästa apc förare!!

OnT: att de inte gör en patch till bf2 istället då många fler spelar det....

Medlem

Coolt, hoppas dom lägger till support för multi-core processorer i framtiden också...

Medlem
Skrivet av JaZzE:

ÅH VILKET DÅLIGT SPEL ÅH ÅH ÅH ÅH VAD DYRT, JAG ORKAR INTE SKAFFA JOBB SÅ JAG KAN BETALA FÖR SPEL SÅ JAG SITTER PÅ FRAGZONE OCH GNÄLLER OM DET ÅH HÅ HÅH HÅHÅÅH EA SUGER PUNG DOM ÄR SÅ SÄMST ÅHÅHÅHÅ.

har jag fyllt kvoten av fz-gnället?

Nej du glömde att Dice suger för de gick med EA

Så nu är kvoten fylld.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Egentligen är det smart att släppa patchar utan förvarning, för då slipper man allt förtidsgnäll, samt att man slipper vänta.:D

Edit: DICE "gick" inte med EA, EA köpte upp DICE...:evil:

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:
Skrivet av JaZzE:

ÅH VILKET DÅLIGT SPEL ÅH ÅH ÅH ÅH VAD DYRT, JAG ORKAR INTE SKAFFA JOBB SÅ JAG KAN BETALA FÖR SPEL SÅ JAG SITTER PÅ FRAGZONE OCH GNÄLLER OM DET ÅH HÅ HÅH HÅHÅÅH EA SUGER PUNG DOM ÄR SÅ SÄMST ÅHÅHÅHÅ.

har jag fyllt kvoten av fz-gnället?

Nej du glömde att Dice suger för de gick med EA

Så nu är kvoten fylld.

lamo god one!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Bt
Medlem
Skrivet av kabex:

Egentligen är det smart att släppa patchar utan förvarning, för då slipper man allt förtidsgnäll, samt att man slipper vänta.:D

Edit: DICE "gick" inte med EA, EA köpte upp DICE...:evil:

Gå och lägg dig igen, fanboy.


signatur

[http://palmblad.inara.nu] Min webbsida...

Medlem

Har hört massa löften från EA/Dice om att dem skulle fixa spelet så det blev mer Vista kompatibelt. Tröttsamt att behöva starta om spelet efter varje banbyte. Har gnällt om det här förut, men måste tydligen fortsätta med det för Dice/EA verkar ju inte kunna hålla sina löften...


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Inaktiv
Skrivet av Bt:

Gå och lägg dig igen, fanboy.

Sa han som länkar till quakewars i siggen! Hehu! Genomskinligare än så blir det inte gott folk.


signatur

"Some peoples' internet should be made read-only"
http://pesnwiki.servehttp.com/

Medlem
Skrivet av JaZzE:

ÅH VILKET DÅLIGT SPEL ÅH ÅH ÅH ÅH VAD DYRT, JAG ORKAR INTE SKAFFA JOBB SÅ JAG KAN BETALA FÖR SPEL SÅ JAG SITTER PÅ FRAGZONE OCH GNÄLLER OM DET ÅH HÅ HÅH HÅHÅÅH EA SUGER PUNG DOM ÄR SÅ SÄMST ÅHÅHÅHÅ.

har jag fyllt kvoten av fz-gnället?

hahaha så sant.....men kvoten fylls aldrig. Inte bara fragzone som har detta fenomen. Spelar ingen roll vilket forum man besöker, det finns alltid en god portion kids som gnäller.


signatur

AMD 64 x2 3800+ 2.2Ghz(Klockad): 3Gb DDR Dual channel: Geforce 8800GT, Soundblaster X-FI Music

Medlem
Skrivet av Tigersharkswe:

JaZze är inte omogen bara huvudadmin för BF2.se och en av världens bästa apc förare!!

Ser inte hur det ena måste utesluta det andra..

Skämt åsido. Bra att spelet patchas, även om jag är mitt i en paus. Annars hade jag helt klart spelat. Alltid skönt att få några timmars rent spelande medan fuskarna väntar på att sina hacks skall uppdateras

Medlem

Trevligt att 2142 får patch... men var är patcharna till BF2?

Medlem
Skrivet av Wingu:

Trevligt att 2142 får patch... men var är patcharna till BF2?

Det kommer aldrig några...:P


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem
Skrivet av kabex:

Egentligen är det smart att släppa patchar utan förvarning, för då slipper man allt förtidsgnäll, samt att man slipper vänta.:D

Edit: DICE "gick" inte med EA, EA köpte upp DICE...:evil:

Man kan faktiskt säga det eftersom majoritet i styrelsen/aktieägarna ville sälja Dice.

Sen självklart så kanske inte folket på golvet ville ha med ea o göra men jag tror inte dom blev nämnvärd skadade av det imo.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av FortranNewbie:
Skrivet av JaZzE:

ÅH VILKET DÅLIGT SPEL ÅH ÅH ÅH ÅH VAD DYRT, JAG ORKAR INTE SKAFFA JOBB SÅ JAG KAN BETALA FÖR SPEL SÅ JAG SITTER PÅ FRAGZONE OCH GNÄLLER OM DET ÅH HÅ HÅH HÅHÅÅH EA SUGER PUNG DOM ÄR SÅ SÄMST ÅHÅHÅHÅ.

har jag fyllt kvoten av fz-gnället?

hahaha så sant.....men kvoten fylls aldrig. Inte bara fragzone som har detta fenomen. Spelar ingen roll vilket forum man besöker, det finns alltid en god portion kids som gnäller.

bf2.se toppar dock listan när det gäller puckad medlemsbas

och för er som inte förstod mitt tidigare inlägg så kan ni få läsa på lite här.

Medlem
Skrivet av Bt:
Skrivet av kabex:

Egentligen är det smart att släppa patchar utan förvarning, för då slipper man allt förtidsgnäll, samt att man slipper vänta.:D

Edit: DICE "gick" inte med EA, EA köpte upp DICE...:evil:

Gå och lägg dig igen, fanboy.

Nejdå, jag är ingen fanboy, jag gör bara som alla andra; klagar på EA....:P

Medlem
Skrivet av kabex:
Skrivet av Bt:
Skrivet av kabex:

Egentligen är det smart att släppa patchar utan förvarning, för då slipper man allt förtidsgnäll, samt att man slipper vänta.:D

Edit: DICE "gick" inte med EA, EA köpte upp DICE...:evil:

Gå och lägg dig igen, fanboy.

Nejdå, jag är ingen fanboy, jag gör bara som alla andra; klagar på EA....:P

Ja fan ta den som vågar skriva något konstruktivt!

Medlem
Skrivet av Tigersharkswe:

JaZze är inte omogen bara huvudadmin för BF2.se

och blev bannad från bfcentral.se

1
Skriv svar