Tom Clancy's EndWar presenterat

Inaktiv

Dom gjorde ju Splinter Cell: Pandora Tomorrow, så dom kan göra bra spel om dom anstränger sej.


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem
Skrivet av F3D:

shanghai studion...bojkot!

Det är tamefan bara gnäll på dig.
Får man fråga varför det är bojkott? Shanghai-studion har väl inte direkt misslyckat med något av de spel de har gjort?


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Skrivet av mr.bear:
Skrivet av F3D:

shanghai studion...bojkot!

Det är tamefan bara gnäll på dig.
Får man fråga varför det är bojkott? Shanghai-studion har väl inte direkt misslyckat med något av de spel de har gjort?

Det beror ju på hur man ser det....


signatur
Inaktiv
Skrivet av mr.bear:

Det är tamefan bara gnäll på dig.
Får man fråga varför det är bojkott? Shanghai-studion har väl inte direkt misslyckat med något av de spel de har gjort?

nej det är inte gnäll på mig, jag har bara annan syn på saker. tyvär så är jag inte lika hitler av mig så jag spammar inte "fan va ni älskar det här spelet era idioter".

shanghai studion suger då jag faktiskt har erfarenhet av att spela splinter cell double agent, och det anser jag var världelöst för ett "next-gen" spel. mest för att animationerna var ryckiga och allmänt sämst och det stör jag mig på.

Medlem
Skrivet av Kehldon:

Har nog lästa alla hans böcker minst en gång, rekordet är nog Röd Storm som jag är uppe i 5-6 gånger... Björnen och Draken är också riktigt bra!

Jag vet inte alls hur många ggr jag läst Röd storm! Det är nog en av de "skönaste" böcker någonsin. Rent litterärt är den ju ingen höjdare men oj vad bra den är.


signatur

4173 7437 3674 5870

12
Skriv svar