Bioshock släpps i samlarutgåva

Robot
Inaktiv
Bioshock släpps i samlarutgåva

Ugh... Vem vill ha en samlarfigur, ärligt talat.

Medlem

Alla dessa "special utgåvor" är så onödiga, i mitt tycke..


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Faktiskt väldigt många som ville ha samlarfiguren.
Själv röstade jag på soundtracket, trevligt att ha på skiva, förstås förutsatt att det är något bra att lyssna på.

Medlem

Ska bokas direkt när det går Mums.

Medlem

Samlarfiguren var en av de sakerna jag minst ville ha i paketet när man fick välja. Men men, man får vara nöjd med det man får. Mycket nöjd

Medlem
Skrivet av WaltX:

Alla dessa "special utgåvor" är så onödiga, i mitt tycke..

onödig? ok...de som är ett hängivet fan får ett BETYDLIGT större mervärde med en sammlarutgåva. Dessutom skapar det en större insikt i spelet eller utvecklingen av det.

jag ska boka den med en gång!

Skrivet av Dvorak:

Hade haft soundtracket hellre... samlarfiguren var en av de sakerna jag minst ville ha i paketet när man fick välja. Men men, man får vara nöjd med det man får.

du får ju med musik skivan ju! samt mycket mer


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Medlem

Perfa! Jag röstade för en Making of-, och det verkar som det gick igenom, de andra två var några av de jag skulle röstat på om jag kunnat lägga flera. Figur är ju klockrent! Soundtrack är klockrent. Ska bara själva förvaringsmediet går vägen, så blir det lite läckrare i hyllan.
Lär ju boka ett ex LE så snart det är möjligt, berusad av hypen som man är. ^^


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av WaltX:

Alla dessa "special utgåvor" är så onödiga, i mitt tycke..

onödig? ok...de som är ett hängivet fan får ett BETYDLIGT större mervärde med en sammlarutgåva. Dessutom skapar det en större insikt i spelet eller utvecklingen av det.

jag ska boka den med en gång!

Skrivet av Dvorak:

Hade haft soundtracket hellre... samlarfiguren var en av de sakerna jag minst ville ha i paketet när man fick välja. Men men, man får vara nöjd med det man får.

du får ju med musik skivan ju! samt mycket mer

Haha, missade det. Eftersom de hade röstning så trodde jag det bara skulle bli en sak och slutade läsa nyheten när jag såg att det stod figur... klockrent att soundtracket också kommer med! Vissa utvecklare är bara för bra!

Medlem

Alltid kul att se samlarutgåvor. Finns fasen inget tråkigare än att se sitt absoluta favoritspel stå och se fult ut i sitt standard dvd-fodral.

Inaktiv

Gillar när man får med figurer

Big Daddyn kommer stå prydligt bredvid Tommy i Prey från LE´n som jag vann här på FZ.


signatur

"Jesus loves me yes I know"

1
Skriv svar