COD 5? Flipp eller flopp?

Medlem
COD 5? Flipp eller flopp?

Jag fick som sagt en Beta nyckel och gick direkt in för att testa det.
Först tyckte jag att det var riktigt tråkigt, men sen kom jag på att det var en massa europeer inne vid den tiden, alltså gick det dåligt för min del.
Gick in senare inatt och testade igen, bara en massa kassa amerikanare inne då. Gick kanonbra! Precis som med COD4 så var det mycket roligare att spela online på natten då man hade en större chans att få bra stats då.

Spelet i sig skiljer sig inte märkbart från 4an och jag har väldigt svårt att längta efter att få sätta tänderna i en fullversion.
Nej det som skulle ha gjorts var att man istället byggde på 4an och gått lite framåt i tiden istället, inte bakåt...

Min kompis (ja, han med internet) kom med spelet Brother In Arms - Hell´s Highway som FZ sågade rätt så hårt får man väl säga.
Jag testade Hell´s Highway demot på min Xbox i förrgår kväll och kunde bara hålla med FZ.
Dock så kom min kompis med PC versionen igår och på den fronten var det stor skillnad.
Jag tycker man ser så mycket mer när man spelar på en PC. Alltså detaljer och när man siktar osv. Självklart beror detta på att man sitter närmre skärmen och har lite bättre grafik än på sin konsol, förhoppningsvis har alla det iaf...
Eller så är 42" för lite på 3½ meters avstånd för spelande?

Hell´s Higway då alltså. Rätt så jäkla kul och riktigt trevliga filmer (massvis med filmer) mellan striderna. Ja just nu är jag förbannat trött på allt vad spel heter då det har blivit lite mycket av det igår, inatt och denna morgon, men senare ikväll ska jag ge mig på COD5 samt Hell´s Highway igen och verkligen bli förnedrad.

Filmade lite med mobilen när jag spelade på PC:n denna morgon men när jag såg filmerna så märkte jag att ljudet lät som en porrfilm (jag är förkyld och hade mobilen i munnen) och jag pallar inte mixtra med windows moviemaker för er skull + att jag bara har massa skitmusik på datorn, inget som passar till ett krigs spel. "pang pang" - IM A BARBIE GIRL IN A BARBIE WORLD....

Nej jag avslutar med ett citat som min sambo lärt mig "Arbeit Macht Frei".

#blogg

Medlem
COD 5? Flipp eller flopp?

Flopp. Jag har endast testat det lite, men det känna som ett steg bakåt. Vapnen känns relativt svaga och jag är ganska trött på WW2 shooters in general, CoD4 var ett sjukt bra spel jag spelar regelbundet än, jag kände det inte med CoD 5.


signatur

Videomupp

Medlem

ok =/

hmm då är det som jag trodde

1,2 och 4an är ju samma tillverkare å alla de spelen blev i världs klass, helt underbara

3an floppade ju som fan (har sj inte spelat än, men ska göra sen)

å 5an är det ju samma gäng som gjorde 3an, man kan ju hoppas att de lärt sig av sina misstag....


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

1
Skriv svar