Svenska spelbranschens mäktigaste personer

Robot
Medlem
Svenska spelbranschens mäktigaste personer

Bara 23 ?

Citat:

11. Peter Ottsjö, spelredaktör Aftonbladet
Åsiktsmaskin som hottat upp Aftonbladets spelbevakning.

Haha, vilket skämt


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Wtf, 23? John bör ligga högre upp!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

Peter Ottsjö.... vem?

Medlem
Medlem

Aftonbladet var ju aningen bättre då han Henrik Rudin (tror det var så!) var spelredaktör, då hade de iaf lite mer vettig info tyckte jag, och lite bättre recensioner. De sistnämnda är riktiga skämt nuförtiden. Men man ska väl inte lasta spelsektionen utan istället Aftonbladets redaktion som ger det så patetiskt lite utrymme

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:
Citat:

11. Peter Ottsjö, spelredaktör Aftonbladet
Åsiktsmaskin som hottat upp Aftonbladets spelbevakning.

Haha, vilket skämt

we are domed! hur lyckas han komma så högt upp. AB spel sektion är ett skämt fyllt med reklam. nej tack, FZ:s redaktör borde finnas högre upp.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Ja det där med aftonbladet på elfteplats verar ju direkt orimligt. Jag var in en sväng och letade efter dator/tv-spelsdelen men hittade den inte ens så hur sjutton kan de platsa på denna lista.
Är det en gång i veckan de släpper lite skitnyheter i någon tidning man får betala extra för eller?

Medlem

Var är jag? Borde jag inte vara med i topp tio?

Skämt åsido, John borde vara lite högre up och Emil Kraftling borde vara med på listan.

Medlem
Skrivet av Arto:

Ja det där med aftonbladet på elfteplats verar ju direkt orimligt. Jag var in en sväng och letade efter dator/tv-spelsdelen men hittade den inte ens så hur sjutton kan de platsa på denna lista.
Är det en gång i veckan de släpper lite skitnyheter i någon tidning man får betala extra för eller?

Finns på sidan han helt värdelös.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Vilken typ av makt är det vi prtar om egentligen? Makt att göra vad?

Redaktör

John bestämmer för det mesta var vi ska spisa lunch. Så lite makt har han allt.


signatur
Medlem

norsk oljereklam i fz.se plx!


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Helt random artikel ju.. Öh oj, vi tar en massa spel-relaterade(hm, i stort sett) personer i sverige. Lista upp de nu, ska online om en kvart... -_-


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Inaktiv

Vem f-n är Peter Ottsjö?:evil:

1
Skriv svar