FZ Får problem

Medlem
FZ Får problem

Felstavning från FZ, stor nyhet och det går fel.

Jag visste inte vad jag skulle säga när jag såg detta

#blogg


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
FZ Får problem

Jag vet vad jag kan säga. Du klagar på felstavning när du inte ens klarar av att bygga upp meningar korrekt själv.
Du är sorgligare än BlondinBella, dags för ignore.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Jag vet vad jag kan säga. Du klagar på felstavning när du inte ens klarar av att bygga upp meningar korrekt själv.
Du är sorgligare än BlondinBella, dags för ignore.

Förstår inte vad du menar, det här är ett bra sett att få besökare.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Klart man får fler besökare när man vrider och vänder på sanningen. Att du klankar ner på FZs felstavning (misstag händer) gör dig till en hycklare, då du bör titta på dina egna inlägg före du säger något. Detta är så väldigt lågt, du skulle nog passa hos de flesta skvallertidningarna.

Varför inte satsa på att skriva intressanta kvalitativa inlägg, istället för att skriva om sånt här som ingen bryr sig om (och som bara irriterar de flesta)? När du skriver ett inlägg, tänk först: "Skulle jag vilja läsa detta själv om någon annan skrivit det?"

FZ bloggar som jag rekommenderar att du kollar in för inspiration är t ex Magnus Öströms blogg (@aZiR), Tommy Janssons blogg (@Loading), John Severinsons blogg (@John) och Calle Johanssons blogg (@spiken).

Hoppas att ditt nästa inlägg inte innehåller ett sådant lågvattenmärke, för då har du förlorat en besökare i framtiden iaf.

Medlem
Skrivet av mosoloa1:

Förstår inte vad du menar, det här är ett bra sett att få besökare.

Hehe, humor!

Förutsatt att du stavade fel med flit, alltså.

Medlem
Skrivet av Khaile2:
Skrivet av mosoloa1:

Förstår inte vad du menar, det här är ett bra sett att få besökare.

Hehe, humor!

Förutsatt att du stavade fel med flit, alltså.

Humor? Ingen humor här


signatur

hejsanhejsanhejsan

1
Skriv svar