Wii-versionen Pirates Of The Caribbean av filmad

Robot
Inaktiv
Wii-versionen Pirates Of The Caribbean av filmad

kan bli kul

Inaktiv

Haha! Va fult!

Inaktiv

än sen då, har du fortfarande inte fattat att wii inte är en 6.500 kronors maskin utan en som folk kan ha råd med ?

gillar du det inte så sälj din wii och håll på med din ps3.

att du ens skaffade wii när du tydligen går efter grafiken och inte spelkontrollen.

Medlem

att ett spel är fult behöver inte betyda att grafiken är dålig, det kan ha med animationer och dyligt att göra också. och jag tyckte animationerna var riktigt urusla.

Medlem

Likasom att det kan bli bra, så är det inte så troligt, ärligt talat, hehe.. Det osar psp-portning, nämligen. Om något så är detta ett 360/ps3-spel så som man ser det just nu, inte för att man ska måla på väggen än (dumt oavsett O.o), man har ju faktiskt inte testat det.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Inaktiv

Det fula var mest pekat mot de extrext fula animerningarna. Av alla tre konsolerna jag har så tycker Wiin lungt är roligtas, men det har spelet såg ju totalt värdelöst ut om du tittade på den första filmen.

Inaktiv

jo sant.
får iaf hoppas det är kul att lira.

Inaktiv

Det måste vara nåt fel på mig... jag tycker fortfarande att många PS2 spel ser underbara ut, och Wii klarar ju betydligt mycket snyggare grafik än så. Det kanske är för att min PC suger så hårt, jag vet inte.

Det enda som stör mig lite med Wiin är att det verkar som att alla spel måste styras med Wii-moten. Men jag kommer ihåg att jag tyckte samma sak med analogkontrollen till Nintendo 64, den användes ju till alla spel och det var irriterande innan man vant sig med den.

Det här spelet kan säkert underhålla en i några timmar, dåliga animationer eller inte.

1
Skriv svar