Kane & Lynch bekräftat för PS3

Robot
Inaktiv
Kane & Lynch bekräftat för PS3

Satan också, hatar när bra saker händer för de onda människorna som köper ps3'or.

Medlem

JAAA! Fy fan vad gott!

-edit-

Fast jag borde verkligen vänta med att ropa hej förens IO själva säger det. Mitt amatörsökande hittar ingen källa någonstans.

-edit igen-

Okej SCi säger att det är så, då tror jag på det.

http://corporate.sci.co.uk/Press_Releases/PressReleasesDetail...

Medlem

Bara att gratulera alla PS3-ägare Ingen överraskning direkt, hoppas det ger IO lite mer klirr i kassan (efter Eidos tagit sin del av kakan..)

Medlem

Ingen överraskning precis. En av de främsta fördelarna med IOIs spelmotor är att den är väldigt portabel.

Tycker för övrigt att det är en imponerade motor. Skulle gärna se fler än IOI använda Glaciermotorn, då den förtjärnar mer uppmärksamhet.

Medlem

trevligt för ps3 folket! Jag väntar på PC varianten, har höga förväntningar på spelet.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Redaktör
Skrivet av Wristwatch:

Fast jag borde verkligen vänta med att ropa hej förens IO själva säger det.

Uppgiften kom i ett pressmeddelande från #Eidos, så nog kan du lita på det allt.


signatur
Medlem
Skrivet av Kyraal:

Bara att gratulera alla PS3-ägare Ingen överraskning direkt, hoppas det ger IO lite mer klirr i kassan (efter Eidos tagit sin del av kakan..)

Iofs är det väl bara Eidos som tjänar mer, IOi får nog den del de ska ha oavsett, blir bara mer jobb för de. Såvida de inte kör på royalties, vilket jag tror de är lite för litet företag för. ^^
Host, I vilket fall så lär det buffa försäljningssiffrorna och som sagt så var det nog ganska givet. Känns mer som en 'glöm inte att k&l finns!'-nyhet än något annat.
Är jag helt fel ute om jag vill jämnföra detta med Army of Two? Det är lite så jag uppfattat det iaf, bara aningen mer seriöst och brutalt.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

det här spelet verkar härligt.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Fjornsvavne:
Skrivet av Kyraal:

Bara att gratulera alla PS3-ägare Ingen överraskning direkt, hoppas det ger IO lite mer klirr i kassan (efter Eidos tagit sin del av kakan..)

Iofs är det väl bara Eidos som tjänar mer, IOi får nog den del de ska ha oavsett, blir bara mer jobb för de. Såvida de inte kör på royalties, vilket jag tror de är lite för litet företag för. ^^

royalties får man väl alltid oavsett storlek på företag...


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Najs


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem
Skrivet av Xtrmntr:
Skrivet av Wristwatch:

Fast jag borde verkligen vänta med att ropa hej förens IO själva säger det.

Uppgiften kom i ett pressmeddelande från #Eidos, så nog kan du lita på det allt.

Jag hittade inget från Eidos men dock från SCi vilka om jag fattat det rätt äger Eidos.

1
Skriv svar