Medal of Honor: Airborne-trailer

Robot
Skägg.
10 Chambers
Medal of Honor: Airborne-trailer

Trailern ser ju lovande ut iaf, men det är ju sällan hela sanningen.


signatur
Medlem

Så sant så, men vi kan ju åtminstone hopppas vore kul om det var en värdig fortsättning på serien.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

sömnig trailer, fult och trumpeter i högsta hugg, bara väntade på en amerikansk flagga som vajar och orden" we are the greatest". Det var iaf känslan jag fick..men men..trailer säger kanske inte allt...


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

bla bla bla börjar bli trött på dessa ww2-shooters. samma sak om igen och igen.

Medlem

samma USA glorifierande varje gång. skulle vara kul å få spela tysk eller ett spel som är helt konsentrerat på ryssarna


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

Ser helt ok ut, blir nog en bra standard-shooter.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Skrivet av redmac:

sömnig trailer, fult och trumpeter i högsta hugg, bara väntade på en amerikansk flagga som vajar och orden" we are the greatest". Det var iaf känslan jag fick..men men..trailer säger kanske inte allt...

hahaa :evil: usch ja


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem

Jag har bestämt mig för att hoppa över det här, jag har spelat för mycket världskrig och det känns så enformigt.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Har spelet samma bra känsla som MOHAA så är det ett klart köp , älskar MOH spelen.

Medlem
Skrivet av Sn4rk:

bara jag som tycke att vissa snuttar i trailern verkade vara (kommer inte på namnet:|) inte inspelade in-game?

lär vara en del scriptade händelser i spelet du menar.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

...Kändes bara trött å gammalt...


signatur

Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook

Inaktiv

Vad fan var detta!? Såg ju ut som det första Call of Duty grafikmässigt. Ljuden var av sämsta kvalitet, usch vilket skräp detta verkar bli... synd, jag som hoppades på ett bra spel. MOH har fan bara blivit sämre och sämre...


signatur

Shit happens, then you die

Medlem

Ljuden var ju skit sköna... I like Explosionerna lät mkt bra.
M1 Garand ljuden gillade jag skarpt. Saving Private Ryan hade ju klar inte många ljud som lät som i verkligheten, men fan vilka jäkla ljud. O de passade in..

Medlem
Skrivet av eutf-Zero:

Vad fan var detta!? Såg ju ut som det första Call of Duty grafikmässigt. Ljuden var av sämsta kvalitet, usch vilket skräp detta verkar bli... synd, jag som hoppades på ett bra spel. MOH har fan bara blivit sämre och sämre...

Om du tyckte det såg ut som första cod
vet du kanske inte vad grafik är eller vad du
ska kolla efter?

Fysiken och grafiken såg riktigt grym ut , återstående att se är juh gameplayet.

Förövrigt använder dem Unreal 3 motorn
för er som inte vet. Hoppas starkt på detta
det är ett ganska unikt concept det här
med att kunna välja själv när man vill hoppa
osv så att dem trumferar USA lr är totalt skit
samma för mej iaf / care om de är bra spel
lixom.

Medlem

första moh som känns bra sen spearhead. Riktigt nyfiken

Medlem
Skrivet av mill:

bla bla bla börjar bli trött på dessa ww2-shooters. samma sak om igen och igen.

Umm...men varför brydde du dig om att kolla den överhuvudtaget då?

Skrivet av redmac:

sömnig trailer, fult och trumpeter i högsta hugg, bara väntade på en amerikansk flagga som vajar och orden" we are the greatest". Det var iaf känslan jag fick..men men..trailer säger kanske inte allt...

Tyckte det var en kanon trailer


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

wow....dom som arbetar på vapenljuden i det där spelet måste ha avsiktligt gjort dom så fjuttiga så möljigt!

Inaktiv
Skrivet av Ankh:
Skrivet av mill:

bla bla bla börjar bli trött på dessa ww2-shooters. samma sak om igen och igen.

tja lite svårt att gissa sig till utan att titta på trailern

Medlem
Skrivet av Hero_Swe:

wow....dom som arbetar på vapenljuden i det där spelet måste ha avsiktligt gjort dom så fjuttiga så möljigt!

Tycker dem låter ganska bra faktiskt
nästan mer autentiska än i cod serien.

Det spelas juh av ljuden från riktiga vapen
som i dem flesta spel med real-existerade
vapen i så att säga, men sen allt arbete runt
som att redigera osv osv me ljuden är en annan
sak men tycker dem fått till det bra.

Sen kanske man inte ska döma en trailer så
hårt med lite halv kvale?

Medlem
Skrivet av mill:

tja lite svårt att gissa sig till utan att titta på trailern

Inte direkt med tanke åp att hela MoH serien är ww2


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Hero_Swe:

wow....dom som arbetar på vapenljuden i det där spelet måste ha avsiktligt gjort dom så fjuttiga så möljigt!

Tycker de flesta vapnen har fjuttiga ljud i RL...ibland föredrar jag när dom piffar upp dom lite med mer tyngd i spel.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Ohh snap, men först i augusti

1
Skriv svar