Bilder från Dragon Tiger Gate-visningen

Robot
Bilder från Dragon Tiger Gate-visningen
esn
Medlem
Bilder från Dragon Tiger Gate-visningen

Tyvärr så kunde jag inte komma igår

Såg verkligen kul ut.


signatur

| ASUS Z170-E | Corsair RMX 750x 750W | Intel Core i7-6700K @ 4,5Ghz OC | ASUS ROG STRIX GeForce GTX 1080 | Corsair Vengeance 16GB DDR4 2666MHz CL16 | Razer Naga Chroma | Razer BlackWidow Chroma | Corsair Void | BenQ 24" LCD | BenQ 22'' LED | Phanteks Enthoo EVOLV ATX - Tempered Glass | 2TB HDD | 250 GB SSD |

Medlem

Det var kul, filmen var underhållande. Att vi fick giftbags var också jäkla kul tycker jag.

Inaktiv

filmen var SKIT

Flakmonkey
Skrivet av bleak:

filmen var SKIT

Äh, jag tyckte den var okej... Det är ju en hong kong-rulle och vad jag vet så bygger den på en manga-serie, så den ska ju vara sådär överdriven och löjlig ^^

Snyggt filmad och härliga fightingsekvenser, mer ska man ju inte begära av en sån här film känns det som... vore ungefär som att kräva fantastiskt skådespeleri i en av Arnold i Terminator

Medlem

Jag tyckte filmen iallafall är värd en 6,5 av 10. Jag gillar fantasystuket på bl.a. ljuset. Koreografin älskar jag. Dom fick det att se relativt bra ut om man jämnför med andra martial-art filmer. Btw så är det jag och min polare som sitter i grön och vitrandig tröja på bilden i salongen. "Lugnet före stormen"

Medlem

var skoj rulle tyvärr var den kanske en aning seg i vissa ställen.

Men tar man den för vad den är en fantasy kung fu rulle så¨uppfylde fighting scenerna det dom skulle.

Men jäkligt irriterande att kameran lyckades fånga en när man ser som minst road ut hehe

Lite trist att man blev lockad med massa budo prylar när ens knän är paj så man inte kan träna det man tycker är skoj


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv

Ganska underhållande film, knappast någonsin man lär se på oscargalan, men men.

Är det bara jag som undrade varför det stod "Subs: GERONIMO" när creditserna rullade? Såg nästan ut som en piratversion av filmen hehe.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Bazil:

Är det bara jag som undrade varför det stod "Subs: GERONIMO" när creditserna rullade? Såg nästan ut som en piratversion av filmen hehe.

Minns inte exakt hur det stod, men Geronimo stod för översättningen iaf


signatur
Medlem

första gången jag vinner något på FZ och jag hade inte möjlighet att komma till STHLM...gha!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Den funkade, med förväntningarna på rätt nivå(vi visste ju vilken genre det handlade om) så var den underhållande, lite utdragna scener bitvis(inte fightingen då, mer som när xiaoling plockade kulor och det bara blev fler och fler bilder på det).
Att jag upplevde dem så KAN vara relaterat till att en i sällskapet hade ett tåg att passa och jag satt och vaktade klockan.

Medlem

kändes som om filmen var lång som bara den fast den bara va typ en och en halv timme lång.

Aning utdragna scener men ändå en helt okej hongkong rulle

yey! Kom med på bild! Längstbak under projektorn med mössa o vit t-shirt

Upptäckte efteråt att brorsan fått Kamikaze pannband i sin giftbag medans jag själv gick miste om ett

1
Skriv svar