Trailer från nya Alone in the Dark

Robot
Medlem
Trailer från nya Alone in the Dark

Sömnig trailer, verkar inte speciellt unikt, man har sett det förr som det heter. Hoppas dock på mirakel, älskade föregångaren!

Medlem

Jag blev imponerad.

Medlem

Vissa delar av trailern imponerande mer än andra, men totalt sätt blev jag rätt intresserad xD.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Håller tummarna för att det ska vara bättre än det senaste... 8)

Medlem

Heh... första trailerna ja... Den där visade de ju när de började prata om spelet.

Hehe... bara spelet är bättre än vad filmen med Christian Slater var...

Medlem

Allt är bättre än en Uwe Boll-film
Jag är verkligen ingen skräckis-fantast, men jag blev iaf mäkta intresserad av denna när första trailern kom.. Denna var ju mer eller mindre en klippt version av den, heh


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Förhoppningsvis blir spelet en hit

Och yepp Fjornsvavne - ALLT är bättre än en Uwe Boll film


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Mäktigt! det är rätta ordet för trailern, visst lite avslagen i början men sen kom den igång. ser lovande ut och grafiskt imponerande i slutet.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

Cool miljö, Central Park, NY. Det jag befarar är väl att spelet blir som alla andra kluriga spel. Man får springa fram och tillbaka och leta efter nåt man glömt eller inte hittat och det är så jäkla trist efter ett tag.

Inaktiv
Skrivet av FZ:

Det har nu gått två år sedan Alone in the Dark: Near Death Investigation tillkännagavs, men under dessa två år har vi bara fått ta del av ett antal skärmdumpar. Vi är därför lite extra entusiastiska över att kunna bjuda på den första trailern från Eden Studios skräckspel som till 100% består av material taget från spelet.

Ursäkta, men varför blir ni entusiastiska över att visa denna trailern?
Det är ju exakt samma trailer som visades för ett år sedan.
Eller har jag missat något?

http://www.gametrailers.com/gamepage.php?id=2582

1
Skriv svar