Mass Effect först i september

Robot
Medlem
Mass Effect först i september

Nooo


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

Tråkigt helt klart men samtidigt är de bra också, BioWare får mer tid att finslipa spelet och vi blir mer glada.

Medlem

ett spel att se fram emot iaf, lagom till Xbox 360 elite kommer i eu xd

Medlem

spelat har för dålig framerate, hoppas förseningen kan råda bot på det

Tråkigt tråkigt.


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

Medlem

Ah, hade hoppats på att lira lite på sommarlovet..


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Riktigt j-la synd hade så gärna velat spela om bara ett bra spel i sommar just mass effect

Inaktiv

Ajdå


signatur

War never changes.

Medlem

Asch, det var ju synd. Men då förväntar jag mig att det är buggfritt

Inaktiv

Deras forum personal, alltså deras PR personer säger att det inte är konfirmerat och att de inte har ett releasedatum ännu.

Medlem

Men helt ok för mig att skjuta upp det, ger dom bara mer tid att göra det perfekt.
Samtidigt som jag kan skrapa fram lite pengar till en 360 Elite

KoP
Medlem

Asch, tänkte ju köpa det här ihop med Forza 2.. men men.. har all tid i världen att vänta..

Inaktiv

Blir till att jobba mycket i höst om man ska ha råd med alla titlar som kommer då

Medlem

När var det tänkt att släppas innan den här nyheten?

Inaktiv

Ingen som lyssnar på mig...

"Currently we also do not have an official release date for Mass Effect.

Currently we do not yet have a final ESRB rating for Mass Effect.

When we do have either an official release date or when we know what the ESRB rating for Mass Effect will be, we will make a formal announcement"

-Chris Priestly
Community Coordinator:

Medlem

Undrar varför alla spelbutiker har 25 maj som releasedatum om det aldrig funnits något? Jag har tillochmed bokat och betalat för det... surt.

Flakmonkey
Skrivet av kirkunit:

Undrar varför alla spelbutiker har 25 maj som releasedatum om det aldrig funnits något? Jag har tillochmed bokat och betalat för det... surt.

Så är det ofta... en butik sätter ett datum, då följer alla andra efter iom att folk kommer boka spelet på den butik som har ett datum

1
Skriv svar