Större patch till Red Orchestra i vardande

Robot
Medlem
Större patch till Red Orchestra i vardande

Om ändå alla spelutvecklare var så hängivna till deras spel


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

you said it!

sjukt kul spel, dock får man stryk av galna bunny hoppers, förstår inte hur de lyckas...


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

oh vad nice. Man kanske skall köpa det ändå nu när de får 10 nya banor och lite andra updateringar.

Medlem

Trevligt värre

Medlem

Hoppas att dom gör det till Unreal Engine 3 med


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Äsch. Red Orchestra uppdateras hela tiden.. men senast de uppdaterade Day of Defeat: Source var jag vet inte hur längesedan? Några nya officiella maps hade INTE skadat.

Jag vet däremot att VALVe inte har hand om Red Orchestra så det kanske är därför.

Medlem
Inaktiv

Kool. Synd att det är dåligt med svenska servers bara


signatur

War never changes.

Medlem

Gött med 64 pers. servers Kan bli bra röj då


signatur

Jäh!

Medlem
Skrivet av redmac:

you said it!

sjukt kul spel, dock får man stryk av galna bunny hoppers, förstår inte hur de lyckas...

bunny hoppers? har inte sett en enda jävel som hoppar omkring som en blåneger O_o

Medlem
Skrivet av chains:

Äsch. Red Orchestra uppdateras hela tiden.. men senast de uppdaterade Day of Defeat: Source var jag vet inte hur längesedan? Några nya officiella maps hade INTE skadat.

Jag vet däremot att VALVe inte har hand om Red Orchestra så det kanske är därför.

De har enligt rykter sagt att de kommer släppa lite nya prylar efter att Team Fortress 2 osv är klart. De har valt att prioritera att bli klara med deras andra kommerciella produkter först.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

1
Skriv svar