Lord of the Rings Online utökas i juni

Medlem
Lord of the Rings Online utökas i juni

Ikes, ytterligare en anledning till att köpa spelet, jag som redan har för mycket att göra.

Jävla I-landsproblem...


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv

Om de skaffar PvP så blir det nog skoj. Annars så klarar jag mig nog utan det.

Medlem
Skrivet av PvtNils:

Om de skaffar PvP så blir det nog skoj. Annars så klarar jag mig nog utan det.

Det finns redan.


signatur

I am become Glyphs. The time of secrets is almost over. A new age approaches.

Medlem

finns en ultimate sammlarutgåva för CA 2300:- där man inte har några månadsavgifter eller likande...funderar om detta ska bli mitt första mmorpg eller inte....


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

finns det någon möjlighet att testa detta gratis?

Medlem

Oj oj oj! Redan utöka spelet innan det ens har släppts? MUMS säger jag! Det här spelet kan nog vara en jävligt värdig motståndare till WoW! Alla som älskar LOTR borde genast köpa detta om dom har en någorlunda dator med bredband!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av redmac:

finns en ultimate sammlarutgåva för CA 2300:- där man inte har några månadsavgifter eller likande...funderar om detta ska bli mitt första mmorpg eller inte....

Jag skulle inte köpa något spel som kostade över 700:-SEK

Medlem
Skrivet av Hero_Swe:
Skrivet av redmac:

finns en ultimate sammlarutgåva för CA 2300:- där man inte har några månadsavgifter eller likande...funderar om detta ska bli mitt första mmorpg eller inte....

Jag skulle inte köpa något spel som kostade över 700:-SEK

Vad jag har förstått så är det väl ingen "ultimate sammlarutgåva", utan bara en engångskostnad efter vilken du aldrig mer behöver betala månadsavgift, eller har jag uppfattat det fel?

EDIT: Stavfel


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem
Skrivet av mr.bear:
Skrivet av Hero_Swe:
Skrivet av redmac:

finns en ultimate sammlarutgåva för CA 2300:- där man inte har några månadsavgifter eller likande...funderar om detta ska bli mitt första mmorpg eller inte....

Jag skulle inte köpa något spel som kostade över 700:-SEK

Vad jag har förstått så är det väl ingen "ultimate sammlarutgåva", utan bara en engångskostnad efter vilken du aldrig mer behöver betala månadsavgift, eller har jag uppfattat det fel?

EDIT: Stavfel

jo det är en ultimate utåva släpps bara i 5.000 ex eller nåt tror jag .. och massa exklusiva grejer där i och förstårs det bästa "ingen månads avgift"


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

Kan man köpa den i Sverige? Jag har bara sett "Original" utgåvan och "Collector's Edition" och inte den här utgåvan, bara på deras hemsida. Men mer än 500 lappen för ett spel är bara idioti! WoW Collector's Edition kostade väl mer när det släpptes, var väl runt 5000 kr vilket är helt jävla sjukt. Det är fan en begagnad bil eller en halv väldigt bra begagnad bil! Sinnes sjukt!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Inaktiv

Nej det kostade runt 700 kr.


signatur

War never changes.

Inaktiv

Vi som har pre-order har spelat sen den 10:e, 24 släpps spelet för resten. Man kan om man köpt pre-ordern betala för 6 månader eller för "livstid" som man tjänar på om man kommer spela mer än 1,5 år. Men tanka på alla expansioner som kommer så är det lätt värt det.
Lvl 20 på evernight för tillfället.

Medlem

Turbine är grymma på att göra uppdateringar, de släpper jävligt ofta nytt (gratis) material till deras Dungeons & Dragons Online. Mycket nya quests, områden och funktioner. Gillas skarpt!


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem
Skrivet av Dinskugga:
Skrivet av mr.bear:
Skrivet av Hero_Swe:
Skrivet av redmac:

finns en ultimate sammlarutgåva för CA 2300:- där man inte har några månadsavgifter eller likande...funderar om detta ska bli mitt första mmorpg eller inte....

Jag skulle inte köpa något spel som kostade över 700:-SEK

Vad jag har förstått så är det väl ingen "ultimate sammlarutgåva", utan bara en engångskostnad efter vilken du aldrig mer behöver betala månadsavgift, eller har jag uppfattat det fel?

EDIT: Stavfel

jo det är en ultimate utåva släpps bara i 5.000 ex eller nåt tror jag .. och massa exklusiva grejer där i och förstårs det bästa "ingen månads avgift"

Att det släpps en Collector's Edition-utgåva vet jag, men du kan välja att betala den där engångskostanden även om du bara har den "vanliga" utgåvan.

Citat:

Special Membership Pricing: You will qualify for special membership pricing that allows you to choose the pricing plan to best suit your needs:
- $9.99 Monthly Subscription Fee ~OR~ $199 Lifetime Membership Fee, a one-time payment which eliminates the monthly subscription fees


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Är riktigt sugen på detta spel nu. Har förbokat det på Game här i stan. Killen vid disken mumlade om att det skulle bli försenat till torsdag, men jag antar att han menade deras leverans.


signatur

Kvalitetskontrollant på Fyffes bananer

Medlem

Så här fungerar det om ni är sugna på life-time subscription till spelet.

Första du måste ha är ett Pre-Order paket, det är kanske lite svårt att få tag i en sån i tid nu för att sista dagen att skriva in sin kod för nedanstående erbjudanden är 23e april kl 23:59 (brittisk tid). Dom har slutat sälja såna nu i deras online butik, men om ni har tur så har någon lokal butik det.

Erbjudandena är antingen Life-Time subscription (?149.99 - 1 405,57 SEK) eller en 6 månads subscription (?53.94 - 505,48 SEK).
Om man köper Collectors Edition får man Life-Time Subscription på köpet + en del andra saker.
Spelet finns också i en så kallad Special Edition och såklart en Standard Edition.

Notera att Life-Time/6 månaders erbjudanden fortlöper så länge ni inte avbryter eran subscription för spelet, så gör aldrig det om ni har Life-Time

Edit:
http://community.codemasters.com/forum/showthread.php?t=17589...

Dom har lagt till 3 dagar till "Early Access" vilket nog betyder att ni har 3 dagar till på er att skaffa Pre-Order paketet.

Dessutom, om ni är sugna på Collectors/Special Edtion, läs dom här trådarna först:

http://community.codemasters.com/forum/showthread.php?t=17491...
http://community.codemasters.com/forum/showthread.php?t=17530...
http://community.codemasters.com/forum/showthread.php?t=17550...

Vart lite skandal över dem...

Dax
Medlem
Skrivet av Shey Zhou:
Skrivet av PvtNils:

Om de skaffar PvP så blir det nog skoj. Annars så klarar jag mig nog utan det.

Det finns redan.

Hur fungerar deras PvP system? Är det det dära du dricker en potion och förvandlas till mpnster grejen eller? Eller är så att man kan köra riktiga slag mellan raserna eller?

Mvh Dax

Medlem
Skrivet av Dax:
Skrivet av Shey Zhou:
Skrivet av PvtNils:

Om de skaffar PvP så blir det nog skoj. Annars så klarar jag mig nog utan det.

Det finns redan.

Hur fungerar deras PvP system? Är det det dära du dricker en potion och förvandlas till mpnster grejen eller? Eller är så att man kan köra riktiga slag mellan raserna eller?

Mvh Dax

Alla raserna är ju allierade så blir inga stora slag mellan dem.

Inaktiv

Tycker det verkar vara lite för mycket WoW över det hela.har dock inte testat det så jag vet ju inte.Men det är kännslan som jag har fått ialf.

Medlem
Skrivet av Dax:
Skrivet av Shey Zhou:
Skrivet av PvtNils:

Om de skaffar PvP så blir det nog skoj. Annars så klarar jag mig nog utan det.

Det finns redan.

Hur fungerar deras PvP system? Är det det dära du dricker en potion och förvandlas till mpnster grejen eller? Eller är så att man kan köra riktiga slag mellan raserna eller?

Mvh Dax

Du tar dig till en "Fell Scrying Pool" i t.ex. Bree. Där får du välja ett av 5 olika monster som kommer fungera som ett slags alternativ karaktär på ditt konto. När du valt monster transporteras du till Ettenmoors, ett stort område med bl.a. 5 fort som kan tas över av antingen monster eller alliansen. Som monster börjar du på lvl 50 direkt och blir belönad med så kallade Destiny Points för att göra quests eller döda folk. Destiny Points använder du sedan för att köpa skills, traits, ändra utseende osv.


signatur

I am become Glyphs. The time of secrets is almost over. A new age approaches.

Inaktiv

Det enda som är likt Wow är UI:t. Men det har ju utvecklats generellt till en form av standard, så jag vet inte om det är Blizzards förtjänst. Detta spel är bättre än wow på alla sätt. Än så länge otroligt trevlig stämmning på PR-servern. Grym känsla. Utvecklarna har verkligen lagt ner ett gediget jobb på content och varit trogna Tolkiens böcker.

1
Skriv svar