Plåtat - Enemy Territory: Quake Wars

Robot
Medlem
Plåtat - Enemy Territory: Quake Wars

Ge mig


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Jisses, stranden där och det såg vansinnigt bra ut.


signatur

LotRO - Miryalin, lore-master på Laurelin-EU

Medlem

Bara dom gör så spelet flyter på lite sämre datorer också så det når den stora massan av spelare!

Då! kommer detta bli ett jäkligt kul multiplayerspel :>

Inte det absolut vassaste spelet i grafikväg, men rejält snyggt ändå. Marktexturerna är duktigt vackra Förhoppningsvis kommer de också få ner systemkraven till ~Q4, som de satsar på. Vi får väl se.

Medlem

Åhhh, jag vill spela det nu.... Släpps nästa månad eller?

Inaktiv

dom skämtade när dom gjorde texturen på väggen där eller hur?

edit:
på alla väggar, även byggnaden längre bak..var det praktikanten som fick stå för det eller..

Medlem
Skrivet av F3D:

dom skämtade när dom gjorde texturen på väggen där eller hur?

edit:
på alla väggar, även byggnaden längre bak..var det praktikanten som fick stå för det eller..

muren ser ut som skit indeed :/

Medlem

Muren utmärker sig direkt ser så jävla malplacerat ut, väldigt fult. Hoppas detta liret blir bra iaf

Medlem

När släpps det? Webhallen säger bara Maj 2007.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Då är det väl Maj som gäller, står väl på cdon också...

Medlem

Jag ville då förstås ha något mer precis datum.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

När släpps betan då?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

doom3 motorn kan inte göra utomhusmiljöer var det många som sa innan in your face.

Medlem

det ser väl ok ut, bör förhoppningsvis flyta på bra också.

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

doom3 motorn kan inte göra utomhusmiljöer var det många som sa innan in your face.

Dom förstår inte att man kan ändra och anpassa 3d motorer, till vad som helst...


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

doom3 motorn kan inte göra utomhusmiljöer var det många som sa innan in your face.

Doom 3?? Jag trodde det var doom 1 motorn


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av SWEBarb:

doom3 motorn kan inte göra utomhusmiljöer var det många som sa innan in your face.

Doom 3?? Jag trodde det var doom 1 motorn

då är det väl ännu mera imponerande isf


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av Katana:
Skrivet av F3D:

dom skämtade när dom gjorde texturen på väggen där eller hur?

edit:
på alla väggar, även byggnaden längre bak..var det praktikanten som fick stå för det eller..

muren ser ut som skit indeed :/

Ni kanske borde kolla er runt i världen istället för bara på skärmen så ser ni hur det egentligen ser ut. alla ytor irl är inte täkta med bumpmapping eller har extrema detaljer.


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Inaktiv
Skrivet av nudelsdesign:

Ni kanske borde kolla er runt i världen istället för bara på skärmen så ser ni hur det egentligen ser ut. alla ytor irl är inte täkta med bumpmapping eller har extrema detaljer.

du tycker alltså att 3st gigantiska tegelstenar på en platt yta är ok för ett spel som ET:QW?
för att inte nämna den patetiska geometrin overall. det ser ut som ett Quake2 bygge..

nu är ju inte väggarna hemma hos mig utsmyckade med massa rör och slangar och diverse andra balla grejer. men mitt rum är inte heller med i ET:QW..

Medlem

Är inte det där en mindre detalj som överlag inte har någon betydelse imo.

Visst kunde varit bättre men va tusan det är ju helhet intrycket som gäller och det måste jag säga ser jäkligt bra ut samt vad som sen är viktigast hur kommer det flyta på kommer man kunna lira det anständigt .


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av F3D:
Skrivet av nudelsdesign:

Ni kanske borde kolla er runt i världen istället för bara på skärmen så ser ni hur det egentligen ser ut. alla ytor irl är inte täkta med bumpmapping eller har extrema detaljer.

du tycker alltså att 3st gigantiska tegelstenar på en platt yta är ok för ett spel som ET:QW?
för att inte nämna den patetiska geometrin overall. det ser ut som ett Quake2 bygge..

nu är ju inte väggarna hemma hos mig utsmyckade med massa rör och slangar och diverse andra balla grejer. men mitt rum är inte heller med i ET:QW..

Gud bevare mig för bandesigners som har storhetsvansinne och ska klämma in detaljer som rör eller annat skräp på varje ledig yta. DET ser ut som skit. Duktiga bandesigners förstår balansen mellan detaljer och utfyllnad. En slät vägg med en enkel tavla eller fönster är fan så mycket snyggare. Det är då en bana blir snygg och rolig att spela.


signatur

once there was a time when games had soul, games had character.
it wasn't all about graphics, it wasn't all about capitalism.

Medlem
Skrivet av cleor:
Skrivet av F3D:
Skrivet av nudelsdesign:

Ni kanske borde kolla er runt i världen istället för bara på skärmen så ser ni hur det egentligen ser ut. alla ytor irl är inte täkta med bumpmapping eller har extrema detaljer.

du tycker alltså att 3st gigantiska tegelstenar på en platt yta är ok för ett spel som ET:QW?
för att inte nämna den patetiska geometrin overall. det ser ut som ett Quake2 bygge..

nu är ju inte väggarna hemma hos mig utsmyckade med massa rör och slangar och diverse andra balla grejer. men mitt rum är inte heller med i ET:QW..

Gud bevare mig för bandesigners som har storhetsvansinne och ska klämma in detaljer som rör eller annat skräp på varje ledig yta. DET ser ut som skit. Duktiga bandesigners förstår balansen mellan detaljer och utfyllnad. En slät vägg med en enkel tavla eller fönster är fan så mycket snyggare. Det är då en bana blir snygg och rolig att spela.

det skojigaste med hela grejen är ju att de flesta som spelar det sedan kommer ju dra ner grafiken till max. så då spelar det nog ingen roll hur många tegelstenar väggen eller muren består av.


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Nej inte ett spel till som får massa fps galna att köra med sämsta möjliga (helst helt otexturerad) grafik. Fast det kan väl inte spelet hjälpa

Vill ha i vilket fall.

Inaktiv
Skrivet av F3D:

du tycker alltså att 3st gigantiska tegelstenar på en platt yta är ok för ett spel som ET:QW?

Snacka om att överdriva. Vad är problemet? Muren kanske är gjord av tegelstenar. Du skriver otroligt mycket skräp i dessa forum. Måste alltid klaga på riktiga skitgrejer.

Jag har inte lirat spelen/moddarna som dessa utvecklare släppt innan men detta är nog det FPS-lir jag ser mest fram emot för tillfället.

Inaktiv
Skrivet av nudelsdesign:

det skojigaste med hela grejen är ju att de flesta som spelar det sedan kommer ju dra ner grafiken till max. så då spelar det nog ingen roll hur många tegelstenar väggen eller muren består av.

nej, men geometrin kommer fortfarnade bara vara en helt vanlig brush ur gtkradiant och inte nå seriösare static mesh liknande vägg som man ju faktiskt kunde förvänta sig från detta..

Inaktiv
Skrivet av F3D:

geometrin kommer fortfarnade bara vara en helt vanlig brush ur gtkradiant och inte nå seriösare static mesh liknande vägg

Men nu får du väl ta och ge dig. Vilket ordbajseri. Tror du verkligen majoriteten av spelarna bryr sig om saker de inte ens vet vad det är? Du kan inte ha roligt när du spelar om du bittert ska anmärka på saker in i minsta detalj. Låt mig kontra med en likvärdig analys: Det verkar vara ett soft spel!

Medlem
Skrivet av brtkrb:
Skrivet av F3D:

geometrin kommer fortfarnade bara vara en helt vanlig brush ur gtkradiant och inte nå seriösare static mesh liknande vägg

Men nu får du väl ta och ge dig. Vilket ordbajseri. Tror du verkligen majoriteten av spelarna bryr sig om saker de inte ens vet vad det är? Du kan inte ha roligt när du spelar om du bittert ska anmärka på saker in i minsta detalj. Låt mig kontra med en likvärdig analys: Det verkar vara ett soft spel!

Soft i vilken bemärkelse? ET:QW blir enbart ett spel för hårdingar!


signatur

Nämen!

Medlem

Mata inte trollet.

12
Skriv svar