Officiellt Fallout 3-forum öppnat

Robot
Inaktiv
Officiellt Fallout 3-forum öppnat

Frågan är om folk som tvivlar eller är kritiska kommer bli bannade.

Medlem

Hah, pipboy verkar då vara kvar.

"Which ESRB rating should Bethesda aim for with Fallout 3?
AO (Adults Only) [ 68 ] [35.60%]
M (Mature (17+)) [ 117 ] [61.26%]
T (Teen (13+)) [ 0 ] [0.00%]
E10+ (Everyone 10+) [ 0 ] [0.00%]
E (Everyone) [ 6 ] [3.14%] "

Folk röstar åt rätt håll =P

Nåväl....jag har varit lite skeptiskt över det hela, eftersom multiplattform har en förmåga att förenkla allting. Men man får väl se när de första bilderna kommer hur det lutar.

Medlem
Inaktiv

Så en intervju där Peter Hines sade att dom skulle satsa på Mature (17+). Puh...

Fast hur blir det med gore blandat med ragdoll?


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem
Skrivet av SgtKelly:

Så en intervju där Peter Hines sade att dom skulle satsa på Mature (17+). Puh...

Fast hur blir det med gore blandat med ragdoll?

Kroppsdelar flygandes hit och dit? =P

Inaktiv
Skrivet av Lurid:

Hah, pipboy verkar då vara kvar.

Någon Pipboy har vi inte sett röken av än, Vaultboy finns däremot med i affischen på Bethesdas sida.

Vill ni behålla erat förstånd är det bäst att ni håller er borta ifrån de där forumen. Ni är varnade.

Inaktiv

Härligt lade precis in ettan får se om jag orkar klara spelet. Har inte klarat det innan


signatur

/_\_/_\
/_\

Medlem

Min förhoppningar på detta är all time low. Det kommer bli 50% oblivion. 10% stalker och 40% "cool" grafik.

Medlem
Skrivet av KazikluBey:
Skrivet av Lurid:

Hah, pipboy verkar då vara kvar.

Någon Pipboy har vi inte sett röken av än, Vaultboy finns däremot med i affischen på Bethesdas sida.

Ack, har du rätt i.
Men jag har alltid tänkt honom som pipboy, även om jag vet det är fel (Ganska många på nätet som gör samma fel)

Medlem

Fan vad gott med framsteg!


signatur
Inaktiv
Skrivet av Lurid:
Skrivet av KazikluBey:
Skrivet av Lurid:

Hah, pipboy verkar då vara kvar.

Någon Pipboy har vi inte sett röken av än, Vaultboy finns däremot med i affischen på Bethesdas sida.

Ack, har du rätt i.
Men jag har alltid tänkt honom som pipboy, även om jag vet det är fel (Ganska många på nätet som gör samma fel)

ELLER, så är det bara en helt vanlig tecknad reklam-gestalt från 40-talet...

Ni föväxlar pipboy med vaultboy, pipboy har gula kläder och rött hår och syns på pipboyen, vaultboy har vaultkläder och blondt hår.

Nörd poäng till mig.

Medlem

Gillar den här, haha.

http://www.bethsoft.com/bgsforums/index.php?showtopic=680675

Visst, det är vaultboy och inte pipboy, men vem bryr sig?

Skrivet av dosman:

Frågan är om folk som tvivlar eller är kritiska kommer bli bannade.

Beror på hur de uttrycker sig.

En som skriver "Fallout 3 [censur] [censur] suger apballe!!!!1111 LOLZOR!!11eleven, och TES och dess fans är hjärndöda idioter!!!" kommer nog inte vara kvar så länge, medan någon som skriver "jag är skeptiskt mot FO3 pga blablablabla" inte borde ha några problem.

Inaktiv

De har kört blacklist på kritiska community-siter, bl.a. RPG Codex (prova att skriva RPG Codex i forumet så ser du att det byts ut mot "I love Oblivion" - blacklisten kom strax efter en kritisk recension på deras sida) och en Star Trek-sida (Bethesda har agerat utgivare åt ett ST-spel).

1
Skriv svar