S.T.A.L.K.E.R.-material ej taget från andra

Robot
Inaktiv
S.T.A.L.K.E.R.-material ej taget från andra

Jag fattar inte riktigt. De räknas alltså inte som stöld även fast de har samma texturer?


signatur

Asus P5B | C2D E6600 | Crucial DDR2 4GiB | Gainward 8800GTS 640MB | X-Fi Xtremegamer | Samsung SpinPoint T133 400GB | Vista Home Premium 32-bit

Inaktiv

Valve, THQ, Activision, GSC etc har KÖPT texturpaket från Marlin, så nej det räknas inte som stöld.

Skönt att höra, man var ju orolig där ett tag.

Medlem

"inte tjyyyyyyyyvar" ^^


signatur

Life is too short to remove USB safely.

Medlem

haha, textur-outsourcing


signatur

A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station....what more can I say..

Medlem

Finns det några screenshots på likheter mellan spelen? Nyfiken men inte så mycket så att jag orkar leta...

Inaktiv
Skrivet av Herr Heide:

Jag fattar inte riktigt. De räknas alltså inte som stöld även fast de har samma texturer?

Och jag fattar inte varför du inte bara klickar på länken och läser.

Medlem

Det finns ju samlingar av 3d-objekt som man kan köpa oxå... Trälådor, plåttunnor och läskautomater är nog storsäljare för det går ju inte att göra ett FPS utan dessa vitala objekt.

Nu fattas väl bara att något företag börjar sälja paket med färdiga levels så får vi samma banor (med olika texturer?) i Quake 5, Unreal Tournament 4, Half-Life 3, Medal of Honour 3 och Counter-Strike.

Hmm är förvånad, för jag vet hur ryska maffian kan vara de vill "härma" kinesiske triaderna b.la. triaderna gjorde/gör ju kopior på spelbara konsoler...fråga mig inte hur bara, mer vill jag inte säga.........men man är ju lojal till Fz... rock on!


signatur
Medlem

Att folk orkar bry sig. Texturer.. ffs

Inaktiv
Medlem

Shit, jag ska börja göra en massa skumma 3d objekt och sälja. Marlin studios texturer hittar man lite varstans, det är nog rätt många studios som har dom

Inaktiv

Skönt, så blev det tyst på HL2 fanboysen.

Medlem
Skrivet av Mack:

Att folk orkar bry sig. Texturer.. ffs

Ja? Vadå? Var tycker du gränsen ska gå?
Skulle älska att se det som ett argument i en domstol.

Medlem


signatur

"The new Quake-43 game blows my mind. It's even better than Super Turbo Turkey Puncher" Timmy Rogers

Medlem
Skrivet av Lurid:
Skrivet av Mack:

Att folk orkar bry sig. Texturer.. ffs

Ja? Vadå? Var tycker du gränsen ska gå?
Skulle älska att se det som ett argument i en domstol.

Nu menar jag ju inte att spelföretagen ska strunta i det. Men som spelare.. Orka bry sig.

1
Skriv svar