Nametags finale

Inaktiv
Nametags finale

Får nog be om ursäkt för att jag nu i ett par inlägg mest länkar till annat folks material. Men jag vill nog försvara mig med att jag tycker materialet är så pass upplevnadsvärt att så många människor som möjligt borde få ta del av det.

Nametags är en amatörgjord sitcom-serie riktad till gamers. Den handlar om Jared mlf och deras liv och leverne som centreras kring en spelaffär. Serien är ett hemmabygge och har inga särskilda "production values" och kan beskrivas som en Scrubs-pastiche. Likväl bär den på en oskuldsfull charm och följer ni avsnitten så kommer ni också se att serien utvecklas från att vara en tafflig kopia till att bli något eget. För trotts mycket lånade av humor så bjuder den på sina egna skämt också. Skämt som kanske inte kommer så ofta men likväl är värda resan dit.

Nametags har precis visat sitt sista avsnitt och alla tio avsnitten finns att beskåda (ni har såklart redan gissat det) här.

God morgon på er.
Nu hemtenta!

#blogg

Inaktiv
Nametags finale

Jag gillade den serien. Synd att det sista avsnittet var så tråkigt, och att det egentligen inte kändes som ett slut överhuvudtaget.


signatur

Det skulle vara lätt för mig att säga att jag inte gillar dig, men det gör jag; tror jag

Inaktiv

Jag måste nog motvilligt hålla med dig Charlieton, de lyckades inte få till slutet alls. Problemet med sista avsnittet skulle jag främst säga är hur lång tid vi tvingades vänta på "the final". De blev liksom som en stum hype kring alltid och något som Nametags egentligen inte kunde leva upp till från första början.

Men visst skratta jag när Gramern gör en cameo i sluttexterna.

1
Skriv svar