Steam möjligen hackat

Robot
Medlem
Steam möjligen hackat

Detta får ju inte bara hända!!!

Medlem

Tråkigt för Valve, men att sånahär saker händer är väl bara en tidsfråga. Inget är säkert i IT-världen

Medlem
Skrivet av Katana:

Tråkigt för Valve, men att sånahär saker händer är väl bara en tidsfråga. Inget är säkert i IT-världen

Bra sagt

m1
Medlem

Inte första gången heller, nån som minns hysterin kring HL2-källkoden? :\

Inaktiv

tacka inte mig då nej...


signatur

/_\_/_\
/_\

Inaktiv

Nåja, kanske inte riktigt så allvarligt som det låter... http://steamreview.org/posts/cafecardsstolen/

Medlem

Tur att man använder e-kort... :heart:

Jag har slängt mina Steam spel så man bryr sig egentligen inte


signatur
Medlem

svårt o slänga steam spel

Du menade kanske att du hade tagit bort dom från hårdisken


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Skrivet av Notumforce:

svårt o slänga steam spel

Du menade kanske att du hade tagit bort dom från hårdisken

Nix slängde, iallafall HL2 och CS:source :)! Orkade inte med steam + att man tröttnade på dem.


signatur
Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av Notumforce:

svårt o slänga steam spel

Du menade kanske att du hade tagit bort dom från hårdisken

Nix slängde, iallafall HL2 och CS:source :)! Orkade inte med steam + att man tröttnade på dem.

orkar inte med steam? tycker det har fungerar smärtfritt, inte haft några som hällst problem. tycker du överdriver en hel del...men men


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

Jag som köpte HL2:EP1 genom steam, får hoppas att detta inte är sant =/

Annars är det rätt dumt att spara kontokortsuppgifter, ungefär lika dumt som att låta en internetdator ha access till källkoden av ett mycket högt rankat spel.

Medlem

MaddoxX är så jävla skön asså xD

Medlem

hahaha rofl! Då vet man att man aldrig ska köpa på steam , tur att man inte gjort det iaf också.

Medlem

Har dom inte lärt sig nåt sen HL2 alphan blev snodd? suck.

Inaktiv

aha så någon "haxx0r" hackade Vavle, men gjorde det endast för att visa världen att deras servrar inte är säkra, och nu har han tillgång till all info..och den där 14mb filen, någon som har den?

"It is just to show how lax they are with their security. I want a full excuse from VALVe on their site that they did NOT inform anyone about this. I've got several e-mails from cafe owners and they said VALVe hasn't even said shit to them...so you can see how they threat their customers."

hmm hackern vill ha en ursäkt från Valve? ..låter som BULLSHIT alltihopa

Medlem

Nej, det låter så galet bakvänt att det säkert är sant Men det skulle ju suga om det var det.

Medlem

MaddoxX och Provision eller Emporio som de hette först ligger bakom de första crackade steam versionerna så man kunde spela alla spel på Steam gratis osv. Han är nog mest ute efter ursäkten pga att han hamnade i rätten om jag inte minns helt fel.

1
Skriv svar