Paradox söker marknadsförare

Robot
Medlem
Paradox söker marknadsförare

Visst måste man sikta högt men ingen är så där bra, dessutom är ju paradox inte direkt världens mest framgånsrika företag.

Medlem

Det är endast deras julklappslista.
Kan man en tiodel av det som står i en annons så är det bara o söka.

Skrivet av Sethernis:

Visst måste man sikta högt men ingen är så där bra, dessutom är ju paradox inte direkt världens mest framgånsrika företag.

De är inte Blizzard men de är bland de främsta.


signatur
Inaktiv

De söker en social person som är bra på både engelska och svenska som inte är rädd för att tala inför grupp. Skulle det vara orealistiska förväntningar? Man ser långt mer specifika jobbannonser var dag i tidningen.

Skrivet av KazikluBey:

De söker en social person som är bra på både engelska och svenska som inte är rädd för att tala inför grupp. Skulle det vara orealistiska förväntningar? Man ser långt mer specifika jobbannonser var dag i tidningen.

lol ja exakt. Det är ju ingen svårighet, särskilt inte om man är van att styra upp saker.


signatur
Skägg.
10 Chambers

Som tidigare påpekat, jobbannonser beskriver den perfekta kandidaten som i många fall inte existerar. Tror man att man kan klara av jobbet är det bara att söka.


signatur
Skrivet av spiken:

Som tidigare påpekat, jobbannonser beskriver den perfekta kandidaten som i många fall inte existerar. Tror man att man kan klara av jobbet är det bara att söka.

....Och klarar man inte av jobbet så är det DERAS problem.

Medlem

Trevligt, Paradox växer så att det knakar!

Medlem

..såg att dom sökte städare här nere i Trelleborg..kraven var körkort och kunskaper i Tyska (!!) så nog är det underliga krav numera..

skulle inte förvåna mig om det står 2 språk nästa gång


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

1
Skriv svar