Nyhet: LBP får lysande betyg av recensenter

Medlem
Nyhet: LBP får lysande betyg av recensenter

Största finska spelmagasinet Pelaaja ("Player") gav det 10/10.

Recensenten säger:

"definitely one of the biggest games of the year, and one of the most memorable games in PlayStation history".

Superplay gav det 9/10
Man kan förstå det då hela redaktionen nöter Halo 3 eller andra spel på xbox360 (Första sidan där man kan läsa vad redaktionen spelar så är det bara en som spelar ps3. Detta förekommer mer eller mindre i varje nummer) Som för övrigt ger en besk smak då man har svårt att se dem opartiska.

Sidnotis så har jag avslutat min prenumeration hos dem och gått över till Level för att de känns mer objektiva och seriösa. My two cents.

Officiella Playstation magasinet gav Little Big Planet 10/10

Med andra ord ser det väldigt lovande ut. Jag kommer helt klart köpa det dag ett. Kommer få min tjej att börja spela tack vare detta. Hon älskar super mario och vill spela tillsammans med mig så detta blir perfekt i co-op!

#blogg


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Nyhet: LBP får lysande betyg av recensenter

Och hade jag varit en tidning, vilket jag tyvärr inte är, så hade jag gett det 10/10 efter att ha spelat betan. Helt jävla genialt spel

Inaktiv

Det här låter ju bra Hade tänkt vänta lite på recensioner och på en prissänkning men efter dom här recensionerna så tror jag inte jag kan hålla mig borta

Medlem

Detta spel blir nog det första jag köper till Playstation 3, Jag hoppas verkligen det är så bra som alla påstår.

Medlem

Definitivt ett perfekt för fest spel! Skapa en racing bana eller liknande där man kan knuffa ut motståndare i brinnande lava fär först i mål levande vinner möjligheterna är oändliga.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Och OPSM skulle vara mindre partiska?

Spelet ser fantastiskt ut, det måste jag erkänna.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem
Skrivet av Zelaxe:

Och OPSM skulle vara mindre partiska?

Spelet ser fantastiskt ut, det måste jag erkänna.

Du har en poäng där, dock så behöver de inte favorisera något för det. Men de kan göra om de känner för det. Men samtidigt behöver de inte dölja det då de säger att de är den officiella tidningen för Playstation.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

Fick precis en betanyckel så sjukt glad

Medlem

Inte långt kvar nu


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

1
Skriv svar